4S 5.0.1 jailbreak updaten naar 5.1 (non-jailbreak). discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb wat probleempjes met het updaten van mijn iPhone 4S. Ik heb op dit moment 5.0.1 (jailbreak) er op staan en wil graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4S 5.0.1 jailbreak updaten naar 5.1 (non-jailbreak).
Hallo,
Ik heb wat probleempjes met het updaten van mijn iPhone 4S. Ik heb op dit moment 5.0.1 (jailbreak) er op staan en wil graag van mijn jailbreak af en naar 5.1 Elke keer als ik mijn iPhone update, krijg ik bij iTunes een error 11. Nu heb ik het één en ander op internet opgezocht maar ik ga er niet echt uitkomen. Heeft iemand een idee, wat ik zou moeten doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zorg dat je de laatste iTunes versie hebt, maak een reservekopie, zet de iPhone in DFU mode en daarna Herstellen in iTunes.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
iPhone: 3.1.3 met jailbreak updaten naar 4.0 | marcoimt | Jailbreak | 14 | 25-08-10 17:34 |
Jailbreak Updaten naar 3.1.3 | Imbert | Jailbreak | 1 | 02-06-10 10:39 |
Updaten naar 3.0 met jailbreak | mvveelen | Jailbreak apps en thema's | 83 | 07-07-09 18:02 |
|
|