Absinthe: Untethered Jailbreak voor iOS 5.1.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door BDJ Mijn iPhone4 is nog voorzien van een JB 4.3.3. Wat zijn hiervoor de juiste stappen om naar JB 5.1.1 over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarna gewoon herstellen in iTunes > naar de laatste firmware. Ik denk dat je teveel handelingen zal moeten gaan verrichten om je apps e.d. te bewaren. Dit kan je achteraf gewoon weer uit de store plukken. In Cydia even je tweaks en repo's noteren als je andere gebruikt. --- Zo doe ik het meestal en als resultaat is dat je JB hooguit 5 minuten duurt en je een frisse telefoon hebt en alle apps die je toch nooit gebruikte eraf zijn. // Hier is het inmiddels gelukt op de iPhone 4S/iPad 3, ik begin morgen ergens wel aan de overige iDevices in huis, want ik vind de repo's echt supertraag vandaag. Op zich niet gek gezien dat de JB net uit is. Laatst gewijzigd door blackoutzz; 25-05-12 om 22:18. Reden: eigen jb ervaring toegevoegd |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iPhone eerst leegmaken?
Er wordt gezegd dat je na opgraden eerst je iPhone helemaal moet resetten zodat het jailbreaken sneller gaat. Op ModMyi leest ik:
NOTE: Because Absinthe creates a backup and restores it onto your device as part of the way it gets files on the device, we recommend the device is mostly empty when you start the process. To do this, CREATE A BACKUP IN ITUNES FIRST (connect to iTunes and sync). If you're using iCloud to backup, go to Settings > iCloud > Storage and Backup > Backup Now. ONLY ONCE YOU'VE BACKED UP, on your device go to Settings > General > Reset > Erase All Content and Settings. MAKE SURE YOU'VE BACKED UP YOUR CONTENT. You do not have to Erase All Content and Settings if you don't want to, but the jailbreak could take up to 20-30 minutes to complete if you don't, depending on what's on your device. een half uur winst en daarna toch nog twee uur lang de backup terugzetten, is dat voordeel? |
|
|||
|
|||
1 iphone 3gs gelukt, vraag:
Nog een iphone 3gs, huidige ios 4.3.3 baseband 06.15 in cydia staat een unlock van ultrasnow. Kan ik deze updaten naar 5.1.1 en gaat er dan een nieuwe baseband op, ik wil proberen of hij dan via tmobile is te unlocken in itunes. Als dat niet lukt kan ik dan de nieuwe baseband unlocken of blijft de oude 06.15 erop staan? En zo ja moet ik die baseband dan unlocken met ultrasnow of is dat niet nodig met 06.15 er dan nog op. Heel verhaal maar hopelijk kan iemand mij helpen. |
|
|||
|
|||
ik heb hier een iphone 3gs (met nieuwe boot rom) en na een herinstallatie van de 5.1.1 kan ik hem niet meer activeren. Als ik nu absinthe 2.0 start dan krijg ik de melding dat ik hem eerst moet activeren vooraleer ik hem kan jailbreaken.... iemand een idee hoe ik dit opgelost krijg?
|
|
||||
|
||||
Error detecting device (lockdown error -5) hoe krijg ik dat nu weer goed?
|
|||
|
|||
Kunnen jullie even testen na de JB op 5.1.1 of YouTube nog werkt?
Vanuit de browser of vanuit de app zelf kan ik geen filmpjes meer openen. Ik krijg melding 'Verbinding met Youtube mislukt' En ja, ik heb internetverbinding (mails, cydia, enz werkt perfect) En dan als tweede 'ding': In iTunes zie je als je op je iphone klikt bij Overzicht onderaan de capaciteit in kleurtjes. Voorheen (5.0.1) was dit amper 3 gig in totaal...Nu zie ik ineens zo'n grote balk in het geel 3,1Gb 'Overige' Enig idee wat the hell dit kan zijn??? |
|
|||
|
|||
Heb iPhone 4 16GB, iOS 5.1.1 en zojuist jailbreak erop gezet. Ik loop tegen het volgende probleem aan:
Wanneer ik nu een foto maak, wordt die niet in mijn filmrol wordt gezet in de standaard Foto-app. Bekijken van de gemaakte foto vanuit de Camera-app gaat wel, maar daar zie ik dan weer niet de foto's in al in de Foto-app stonden. En een zojuist gemaakte foto uit de filmrol aantikken in een andere app, bijvoorbeeld Facebook of Twitter, gaat hierdoor ook niet. Heb al wat gegoogled, maar ik vind de oplossing niet :-( Iemand hulp? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
net mijn Ipad 3 32GB 4G gejailbreak.
en alles werkt super. nog even wachten voordat ik mijn iphone kan jailbreaken. aangezien ik over een paar dagen mijn simlock er af kan halen. super blij dat de ipad werkt.
|
|||
|
|||
Ola, vraagje.
Ik heb die 5.1.1 JB gedownload... en "vroegah" had je een tabje met mobiele data instellingen waar je de apn settings kon aanpassen... Ik zie bij algemeen - > netwerk - > schakel 3g in, mobiele data, vpn en Wi-Fi. Bij 5.0 stond daar toch ook je apn instellingen? Ik zoek die apn instellingen maar kan het nergens vinden. Dit is wat ik heb staan. http://www.delletje.com/2(...)hone-update-ios-5-1/ Dit al gedaan, en nou zou het moeten werken, althans, de instellingen zouden goed moeten staan, dat is wel leuk, maar ik heb nog steeds geen tabje waar ik het handmatig kan aanpassen. Ik zou toch graag die apn instellingen terug willen. Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb zelf 7 á 8 keer geprobeert zonder succes. Daarna kwam Absinthe 2.0.1 uit en toen in een keer gelukt. |
|
||||
|
||||
Wil nu inneens geen verbinding maken met mijn Wi-Fi netwerk! Gebeurd na de reboot voor Winterboard, zal dit er iets mee te maken hebben? Hiervoor deed hij het nog..
|
|||
|
|||
Ja, ik snap er geen moer van. Sommigen wel, sommigen niet. Heb al de cydia tweak apn edit geprobeert te installeren, maar die faalt.
Ik HAAT het dat ik mijn apn settings vakje kwijt ben. Ik wil het terug. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 mei 2012 om 00:39 ---------- Nou, dat was een uur prutsen, maar we hebben hem terug Hoe? how to fix missing cellular data network on iphone - YouTube Zo. Volgend probleem dan :') in datzelfde venster als hierboven had ik WEL "persoonlijke hotspot staan" Die is nu weg. Nu heb ik wel tetherme staan tussen mijn algemene settings, maar als ik erop klik zegt hij : Tetherme not loaded. AAARG |
|
||||
|
||||
Citaat:
APN settings worden slechts gegeven als dit door je provider wordt ondersteund en toegelaten... |
|
|||
|
|||
Update: Youtube gefixt.
Ik kreeg melding 'geen verbinding met youtube', en ik heb via Cydia de oplossing gevonden door een youtube fix te installen...was iets van m'n keychains die verdwenen was. (Ik heb deze middag m'n keychains.db gewist omdat ik m'n code niet meer wist van de codering van de reservekopie ). Als iemand dit ook heeft meegemaakt en meer info wenst, roep me maar |
|
|||
|
|||
Voor de zoveelste keer, in één keer gelukt met een iPhone 4S.
Nu heb ik wel een vraag; waar kan ik zien welke tweaks ik allemaal had geinstalleerd? :X |
Labels |
jailbreak, untethered |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: untethered jailbreak met absinthe 2.0 mislukt want iphone not activated | Muug | Jailbreak | 1 | 25-05-12 23:32 |
|
|