Iphone springboard crash discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laatst geprobeerd om mijn Iphone 4 te downgraden naar 5.1, maar dat lukte niet dus heb ik hem weer gewoon terug gezet naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone springboard crash
Ik heb laatst geprobeerd om mijn Iphone 4 te downgraden naar 5.1, maar dat lukte niet dus heb ik hem weer gewoon terug gezet naar 5.1.1. Daarna heb ik het meteen weer gejailbreakt, maar daarna crashte mijn springboard de hele tijd. Ik weet niet hoe dat komt hij crasht heel vaak soms wel 4 of 5 keer per dag zonder dat ik het door heb. Daarna komt hij in safety mode terecht en moet ik hem weer rebooten. Dat is heel irritant weet iemand de probleem?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Problemen als deze omtrent het installeren van apps via Cydia zijn heel moeilijk te achterhalen. Ik raad je aan om je iPhone eens te herstellen via iTunes en dan opnieuw te jailbreaken op 5.1.1 met Absinthe 2.0.2
|
|
|||
|
|||
Ik heb wel een keer een back-up terug gezet maar dat werkte ook niet. Zal Dat wel even proberen dan.
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Wzelke tweaks heb je geinstalleerd?
|
|
|||
|
|||
Dit probleem heb ik helaas ook, hij crashed zeker 3x op een dag.. Vandaag geupdate naar 5.1.1 en jalbreak van absinthe. De volgende tweaks heb ikerop staan: imperium, cydelete, fake clockup, Springtomize en winterboard. Het leek even goed te gaan, maar net toch weer gecrashed.. Zou fijn zijn als ik wist waar het door kwam en kan oplossen zodat het niet meer crashed
|
|
|||
|
|||
Ik heb het nu al best lang opgelost maar weet niet meer hoe..
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 juni 2012 om 23:01 ---------- Volgens mij heb ik hem gewoon Herstelt. En dan gewoon alles opnieuw gejailbreakt. Je krijgt niet de Crash als je weer de back up terug zet van toen je dat wel had. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu die probleem weer terug gekregen ik denk dat het komt door het downloaden van Winterboard. Die heb ik gister gedownload en nu heb ik die springboard crash weer!
|
|
||||
|
||||
// Jailbreak probleem, dus verplaatst naar Jailbreak topic
|
|||
|
|||
Toen ik hem vanmiddag aan had gesloten in de stopcontact bleef hij even later steeds opnieuw crashen echt de hele tijd. Hij ging crashen en starte op crashen en opstarten, ik kon niks doen niks reageerde aalleen de sluimer knop en homebutton inhouden. Hij ging uit en daarna deed ik hem weer aan en verwijderde meteen winterboard nu is het wel weer gewoon goed
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springboard crash | ikkeg | iPhone algemeen | 4 | 30-04-12 14:04 |
Lockdown springboard crash iPhone 3G | HighContrast | Jailbreak apps en thema's | 6 | 27-12-10 20:20 |
iPhone 3G SpringBoard crash | Mik075 | iPhone algemeen | 4 | 13-10-10 16:03 |
iPhone: Crash springboard | elbertox | Jailbreak | 0 | 19-08-10 23:32 |
SpringBoard crash | Mik075 | iPhone algemeen | 7 | 04-08-10 02:38 |
|
|