iMessage stuurt via gmail discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Na jailbreak stuurt iMessage naar andere iphone gebruikers via m'n gmail. Voor de jailbreak was dit niet het geval. Is er een mogelijkheid om gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iMessage stuurt via gmail
Na jailbreak stuurt iMessage naar andere iphone gebruikers via m'n gmail. Voor de jailbreak was dit niet het geval. Is er een mogelijkheid om gewoon via m'n eigen nummer iMessage berichten te sturen ipv via gmail?
Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan geef je telefoonnummer in Settings -> Messages -> Receive At -> Caller ID en vink het aan.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 02-06-12 om 11:10. Reden: Schreifvauten |
|
|||
|
|||
Er staat:
Ontvang op 2 adressen > U bent bereikbaar voor berichten op: Telefoon (gsm nr) e-mail (adres) Het probleem is dat Telefoon in het grijs staat. Dat kan ik dus niet wijzigen of op klikken |
|
|||
|
|||
Dan zet iMessage eens uit, herstart de iPhone en zet iMessage weer aan.
|
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan, maar nog steeds hetzelfde. E-mail kan ik ook niet verwijderen. Heeft dit misschien te maken met de jailbreak?
|
|
|||
|
|||
Met de jailbreak op zich heeft het niets te maken. Eventueel wel met tweaks die je geïnstalleerd hebt. Kijk eens na welke tweaks je geïnstalleerd hebt die een invloed kunnen uitoefenen op de Mail/Message functies.
|
|
|||
|
|||
Ok, ga ik doen. Bedankt voor je snelle hulp timosha
|
|
|||
|
|||
Het is nog steeds hetzelfde en ik geraak er niet aan uit
|
|
||||
|
||||
Probeer hem anders opnieuw te jailbreaken. Dus restoren in iTunes, en opnieuw JB-en.
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, geen jailbreak gedaan, ios7.03 op toestel staan, en kan enkel mijn mailadres aanvinken. Men gsm nummer staat ook in het grijs. Niets lijkt te werken, heb helemaal geen raad meer hierbij ... Kan iemand van jullie mij hier verder mee helpen aub?
Thx |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je een iMessage gesprek via je nummer wilt starten, dan kan je dat zo wijzigen: Sturen en ontvangen > scrol naar beneden, daar staat "Start nieuwe gesprekken vanaf" > daar kan je je nummer aanvinken!
|
|||
|
|||
Ik heb een tweedehands iphone 5 gekocht met unlock en mijn imessage wilt ook alleen maar via mijn hotmail versturen, als ik dit uitvink stuurt hij gewone sms berichten.. ook al staat mijn nummer bovenaan in het grijs. Kan iemand mij helpen?
|
|
||||
|
||||
Als de ontvanger geen iMessage heeft zal er een email verzonden worden naar dat e-mailadres. Zelfde geld voor bij een nummer, waarbij er een SMS wordt verzonden als iMessage bericht verzenden mislukt.
|
|
|||
|
|||
Maar iedereen naar wie ik stuur heeft imessage, heb hiervoor een iphone 4 gehad en daarbij ging dit allemaal perfect.. kversta het niet goed :/
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Imessage stuurt via hotmail account | Dufius | iPhone algemeen | 1 | 30-04-12 16:48 |
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren | heli53 | iPhone algemeen | 0 | 04-10-10 22:36 |
|
|