iOS 7 en evad3rs jailbreak... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) De mannen zullen het zaakske eens van naderbij bekijken......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iOS 7 en evad3rs jailbreak...
De mannen zullen het zaakske eens van naderbij bekijken...
Ignorance can easily be overcome... Stupidity is forever... Laatst gewijzigd door Wally©; 11-09-13 om 15:48. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het zal wel een tikske moeilijker worden nu er firmware builds in 32 en 64 bits zijn.
|
|
|||
|
|||
IK adviseer om op 6.14 te blijven daar schijnt wel een jailbreak voor te komen door ene @winocm, althans op de iphone 5. Deze jailbreak is niet bruikbaar voor ios7.
DIt zal moeten werken voor 6.13 en 6.1.4 . Ik mis mijn email attachments..... Wie weet of dat ook komt in ios7? ik gebruik dit veeel enige reden voor jailbreak...
|
|||
|
|||
Voor zover ik het begrepen heb uit de tweets van de devs is de "jailbreak" van @winocm slechts een Proof of Concept. Er zijn nog wat exploits nodig. En vooral een manier om de jailbreak te kunnen injecteren die niet in strijd is met de auteursrechten van Apple.
|
|
||||
|
||||
One step at a time...
|
|
||||
|
||||
Hint...hint...
|
|
|||
|
|||
Als ik nu update naar IOS7 en daarop blijf, dan zijn er toch geen problemen als er straks een jailbreak komt? Of moet ik nu blijven op 6.1.3 en pas updaten als er een jailbreak is? Dit is me nog niet helemaal duidelijk..
|
|
|||
|
|||
Vraag ik me ook af, ik zit nu op 6.1.4 maar hier gaat toch geen jb voor uitkomen, of vergis ik me?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus best afwachten met updaten van 6.1.4 naar ios 7? (als er toch geen jailbreak voor 6.1.4 komt kan ik nu evengoed ios 7 erop zetten)
|
|
||||
|
||||
Er zal vast wel een jailbreak voor iOS 7 komen, de vraag is alleen wanneer. Het lijkt voor mij niet aannemelijk dat winocm nog zijn jailbreak gaat uitwerken. Het leven gaat niet voorbij als je updatet maar word juist levendiger met al die nieuwe kleuren in iOS 7.
Aan jou de keuze |
|
|||
|
|||
Ik sta idd wel te popelen om ios 7 te installeren. Maar het zou wel jammer zijn als ios 7 erop staat, en wat later dan een jailbreak uitkomt voor 6.1.4...
|
|
|||
|
|||
Nogmaals, van een iOS 6.1.3/4 JB is er alleen nog maar een Proof of Concept. Een PoC is nog heel ver verwijderd van een publieke jailbreak.
|
|
|||
|
|||
Gewoon afwachten jongens. Jailbreak IOS7 komt er wel. Geduld gewoon.
|
|
|||
|
|||
Kan iemand bevestigen of dit inderdaad werkt?? Het is een vermeende jailbreak van 7jailbreak.com die net zo zou werken als de jailbreak van ios 4.3.3 (de website jailbreak)...
Jailbreak iOS 7 Untethered For iPhone, iPad, and iPod Thanks... BTW, ik heb een iphone 4S. |
|
|||
|
|||
Probeer het eens. Ga met Safari op de iPhone naar Jailbreak iOS 7 Untethered For iPhone, iPad, and iPod
|
|
||||
|
||||
Nee werkt niet is gewoon rotzooi.
|
|
|||
|
|||
Dat snap ik Timosha, maar voor ik het ga proberen, wil ik graag weten of iemand dit al geprobeerd heeft en of het werkt?
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 september 2013 om 20:30 ---------- Heb je het al geprobeerd RWK, of ken je iemand die het geprobeerd heeft? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? | fleu | Jailbreak | 3 | 12-10-11 22:16 |
|
|