iOS 7 en evad3rs jailbreak... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ben benieuwd naar de eerste mogelijkheid tot jailbreaken! die website ziet er nep uit, niet aan beginnen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ben benieuwd naar de eerste mogelijkheid tot jailbreaken! die website ziet er nep uit, niet aan beginnen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Mocht je d'r aan twijfelen...
De security update in iOS 7.0.2 heeft geen invloed op een toekomstige jailbreak... Je mag dus gerust naar 7.0.2 Dixit @MuscleNerd...
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Wacht toch tot iphoneclub.nl bericht dat er jailbreak uit is .. Al die andere sites geloof ik niet
|
||||
|
||||
D'r zit blijkbaar schot in de zaak...
Men denkt over de nodige stukjes te kunnen bezitten... Stay tuned !!! |
|
|||
|
|||
Goed nieuws ik kan niet wachten.
|
|
||||
|
||||
Rustig blijven is de boodschap...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik hoop maar dat ze wachten tot de 5s/c genoegzaam te verkrijgen is...
Wacht op de release hier in ons Belgiekske... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik verwacht wat probleempjes met de iPhone 5s met zijn 64 bits A7 processor en 64 bits daemons. Een exploit dat werkt op een 32 bits vector werkt daarom nog niet per definitie op een 64 bits vector. |
|
||||
|
||||
Juist... x2...
|
|
||||
|
||||
Opgelet met iOS 7.0.3...
Doe het voorlopig niet... @Musclenerd op Twitter... "Potential iOS7 jailbreakers should stay away from today's 7.0.3 for now. Too early to tell if it closes anything important for JB." https://twitter.com/MuscleNerd/statu...31741594460160 |
|
||||
|
||||
Het alarm is inmiddels ingetrokken...
"7.0.3's lock screen fixes won't impact the JB (unless Apple's holding back here, hah! "... https://twitter.com/MuscleNerd/statu...99966990565376 |
|
|||
|
|||
Thanks! Maar als ik het goed begrepen heb, heb je al pech als je op 7.0.2 zit en je dan gewoon kan upgraden naar 7.0.3?
Ik zit dus op 7.0.2, is er nog kans dat ik m gejailbreaked krijg? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 oktober 2013 om 15:11 ---------- Dus ik kan updaten nu?! |
|
||||
|
||||
Je update zal geen invloed hebben op een toekomstige jailbreak...
Go ahead... |
|
|||
|
|||
Ik zit nog op 6.1.2. met JB.
Wat zou nu handig zijn? Voorlopig niks doen en wachten op de JB voor 7, die naar mijn gevoel snel komt, of alvast naar 7.0.3. ? |
|
||||
|
||||
Als je niet zonder jailbreak kan wacht dan beter. Jailbreak voor iOS 7 komt er de komende maand echt niet.
|
||||
|
||||
Ik blijf fijn op 6.1.2
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat denken jullie? Zou Evad3rs de jailbreak al klaar hebben en hebben ze gewacht op de ipad event van deze week om zeker te zijn dat de nieuwe update geen schade geeft aan de jailbreak?
Hoe langen zullen we moeten wachten? Dagen? Weken? Maanden? Ikzelf heb t gevoel (zonder enig vorm waarom) dat t een paar weekjes nog duurt en dat ie er dan is. Ik geef eerlijk toe dat ik er op wacht, zodat ik eindelijk kan updaten en nog steeds mijn jailbreak tweaks/apps kan gebruiken! |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 updaten van IOS 4.1 (jailbreak) naar IOS 5.0.1 (untethered jailbreak) | DinoG | Jailbreak | 1 | 02-01-12 14:45 |
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? | fleu | Jailbreak | 3 | 12-10-11 22:16 |
|
|