Problemen Absinthe 2.0.4 en IMac discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb problemen met het jailbreaken van mijn 4S.. Wanneer ik absinthe installeer op mijn IMac en ik start hem op sluit mijn Mac hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen Absinthe 2.0.4 en IMac
Ik heb problemen met het jailbreaken van mijn 4S.. Wanneer ik absinthe installeer op mijn IMac en ik start hem op sluit mijn Mac hem weer gelijk af.. Heb al meerdere malen absinthe proberen te installeren elke keer zelfde probleem... Iemand idee hoe ik dit kan oplossen ??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde bovenstaande probleem. Link gevolgd en heeft niet geholpen. Absynthe is onverwacht afgesloten is steeds de melding.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zelfde probleem? Dan ook aub zelfde topic.
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 4S problemen en onstabiel na jailbreak Absinthe | koen_dr | Jailbreak | 17 | 02-06-12 16:39 |
iPhone: Problemen met Absinthe? | Martbov | Jailbreak | 4 | 27-05-12 17:57 |
Jailbreak 5.0.1.absinthe greenpoison geeft problemen | tida | iPad algemeen | 2 | 28-01-12 12:48 |
Alle iDevices: Problemen na jailbreak greenpois0n Absinthe verzameltopic. | quip | Jailbreak | 1 | 24-01-12 17:22 |
|
|