Facetime over dockingstation discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een ipod touch 4g op iOS 5.1.1 en ik zou graag als ik met iemand facetime het gesprek over de speakers van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facetime over dockingstation
Hallo ik heb een ipod touch 4g op iOS 5.1.1 en ik zou graag als ik met iemand facetime het gesprek over de speakers van mijn dockingstation horen.
Dus hier mijn vraag: is er misschien een tweak in de cydia store die dit voorelkaar kan krijgen? Ik hoor graag snel van jullie! Vmg dionykn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
tijdens facetime 2x op je homeknop drukken, dan de onderste balk naar rechts schuiven en dan op het "airplay"logo tikken, dan zie je de optie "dock" er in staan. die moet je dan even selecteren
succes! |
Labels |
cydia tweak, facetime, ipod touch 4g, jailbreak, resourches |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone dockingstation | baraata | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 28-09-11 00:32 |
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer | mastermark | iPhone algemeen | 22 | 25-07-11 17:33 |
beschermcase + dockingstation | bunne | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 05-12-08 09:51 |
dockingstation ruikt vreemd | crius | iPhone algemeen | 6 | 10-03-08 21:13 |
|
|