Gisteren iPad 2 gekocht. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik heb gisteren een iPad 2 gekocht. Bij de mediamarkt nu zou ik deze graag jailbreaken. Alleen op de begin pagina van deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gisteren iPad 2 gekocht.
Hallo allemaal
Ik heb gisteren een iPad 2 gekocht. Bij de mediamarkt nu zou ik deze graag jailbreaken. Alleen op de begin pagina van deze topic staat dat het nog niet getest is op een Lowbudget maar hoe weet ik of dat die van mijn is. Kan iemand mijn vertellen of ik hem gewoon kan jailbreaken of niet. En welke handleiding kan ik dan het beste gebruiken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...s-5-1-1-a.html |
|
|||
|
|||
daar was ik net ook op die pagina maar daar staat
iPad2 (nog niet het nieuwe budgetmodel) Maar wat bedoelt men met budgetmodel. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Okee bedankt.
Hoop dat er niets mis kan gaan. ben meer bekend met Android. Hansspree waar ik wel alles mee kan |
|
||||
|
||||
We liepen inderdaad achter...
Ik heb de pagina aangepast. Nu a.u.b. in dat verzameltopic verder gaan als je nog vragen of opmerkingen hebt. // Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar hebben jullie de iPad gekocht? | mvveelen | iPad algemeen | 31 | 27-09-12 10:29 |
iPad gekocht 4 dagen voor nieuwe iPad 2 | Rubske | iPad algemeen | 18 | 20-03-11 11:07 |
iPad in Amerika gekocht - wat te doen? | TuurDS | iPad algemeen | 6 | 04-11-10 10:26 |
Ipad gekocht in Singapore zo gebruiken?? | herk0039 | iPad algemeen | 2 | 30-06-10 11:15 |
iPhone 1e gen.: Gisteren naar 2.2 vandaag simblok | chonazz | Unlock | 10 | 25-11-08 19:10 |
|
|