Ipad gekocht in Singapore zo gebruiken?? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ipadgebruikers, wie kan mij antwoord geven op mijn vraag of ik ipad 3G/wifi gekocht in Singapore (us versie) gewoon in Nederland kan gebruiken zonder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad gekocht in Singapore zo gebruiken??
Hoi ipadgebruikers,
wie kan mij antwoord geven op mijn vraag of ik ipad 3G/Wi-Fi gekocht in Singapore (us versie) gewoon in Nederland kan gebruiken zonder te unlocken?? Ben momenteel in Singapore, vandaar! BVD Marian |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Geen enkel probleem.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opgelicht: iPad gekocht met nepgeld | kjappert | Koopinformatie Nederland | 40 | 06-03-13 12:52 |
Waar hebben jullie de iPad gekocht? | mvveelen | iPad algemeen | 31 | 27-09-12 10:29 |
iPad gekocht 4 dagen voor nieuwe iPad 2 | Rubske | iPad algemeen | 18 | 20-03-11 11:07 |
iphone 4 nieuw gekocht, kan niet gebruiken HELP aub. | mysteri0us | iPhone algemeen | 10 | 10-01-11 21:14 |
iPad in Amerika gekocht - wat te doen? | TuurDS | iPad algemeen | 6 | 04-11-10 10:26 |
|
|