//

Activatie nog mogelijk bij afsluiting Vodafone?

Activatie nog mogelijk bij afsluiting Vodafone? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte lezers, Ik heb een brandende vraag die mij al wekenlang irriteert. Ik heb ooit een contract afgesloten bij mijn iPhone 4. Door privé omstandigheden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-12, 21:42
joenniej joenniej is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Question Activatie nog mogelijk bij afsluiting Vodafone?

Geachte lezers,

Ik heb een brandende vraag die mij al wekenlang irriteert.
Ik heb ooit een contract afgesloten bij mijn iPhone 4. Door privé omstandigheden ben ik uiteindelijk door Vodafone afgesloten (nee betalen heeft al geen zin meer ).

De situatie als volgt:
Om mijn iPhone te gebruiken heb ik een jailbreak uitgevoerd. Ik nam toentertijd aan dat hij IMEI/SIM/Netwerk locked was, vandaar de jailbreak. Sindsdien niks meer aan jailbreaking etc gedaan. Ik gebruik momenteel 5.0.1. en zou het liefst naar 6.0 updaten ofcourse maar 5.1.1 zou ook prima zijn. Mocht dat allemaal niet kunnen is 5.0.1. dan gewoon prima.

De vraag/vragen:
Ik zou het liefst updaten. Als mijn iPhone via iTunes update naar 6.0 zal hij vragen om de organieke simkaart. Die is geblokkeerd voor bel/web/sms verkeerd. Is het wel mogelijk de telefoon te activeren hiermee? (stel dat ik een factory defaults reset zou doen). Mijn telefoon is '!$#%#$^'-traag en ik wil een schone installatie van iOS. -.-' HELP!

Mvg JB

Laatst gewijzigd door joenniej; 12-10-12 om 21:43. Reden: typfout
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-10-12, 23:03
senna22 senna22 is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 864
Standaard

probeer eerst een andere simkaart, en check baseband in je instellingen.
waarschijnlijk is hij simlockvrij aangezien je met jailbreaken niet unlocked op 5.01.
  #3  
Oud 13-10-12, 06:51
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Vodafone (en KPN etc) verkocht geen iphones met simlock, volgens mij? Alleen t-mobile deed dat, totdat hun exclusiviteits deal met Apple verliep...
  #4  
Oud 14-10-12, 19:12
joenniej joenniej is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard

Hmmm, ik kan mij herinneren dat ik ooit eerder simkaarten geprobeerd heb wat niet werkte (nog voor de jailbreak). Ik kan mij alleen niet herinneren of hier ook een Vodafone simkaart tussen zat. Volgens mij was hij namelijk wél simlocked of network locked.

Ik wil het liefst een lege iPhone omdat hij erg traag loopt momenteel. Als er iets is waarvoor ik een iPhone koos was het wel de snelle manier van bedienen.. Ik ben voorzichtig met restoren en updaten omdat ik een prepaid simkaartje gebruik en die wil ik graag blijven gebruiken. Ik ben bang dat als ik restore of update dat ik óf moet activeren met de orginele simkaart of mijn nieuwe sim gewoon niet meer kan gebruiken.

Ik heb geprobeerd te upgraden naar een jailbreak 5.1.1 wat (mij) niet lukte. Zowel via Redsn0w niet als via iTunes niet. Ik gebruik iTunes 10. Updaten naar 6.0 durf ik al helemaal niet meer. Iemand tips?

Info:
Version: 5.0.1 (9A405)
Carrier: vf nl 11.0
Model: MC603DN
Modem firmware: 04.11.08
Reageren

Labels
upgrade reset update



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4s geen activatie mogelijk damashi iPhone algemeen 5 12-11-11 19:30
activatie niet meer mogelijk na 5.0 update firaz iPhone algemeen 8 08-11-11 18:15
Jailbrake mogelijk bij 1.1.3 iPhone, nu nog unlocken (diverse problemen) willebil Archief 1 15-02-08 14:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:12.