//

iPhone 3G 8GB doet niks meer na jailbreak

iPhone 3G 8GB doet niks meer na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb mijn iPhone 3G 8GB, met 4.2.1 software, net gejailbreakt met greenpois0n RC6.1, en moest toen volgens de ReadMe van het programma ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-10-12, 14:22
RolfK RolfK is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard iPhone 3G 8GB doet niks meer na jailbreak

Hallo allemaal,

Ik heb mijn iPhone 3G 8GB, met 4.2.1 software, net gejailbreakt met greenpois0n RC6.1, en moest toen volgens de ReadMe van het programma mijn telefoon uitzetten. Dat heb ik gedaan, en toen heb ik het programma opgestart. Ik moest toen bepaalde knoppen inhouden voor een bepaalde tijd, en nadat ik dat had gedaan, heb ik het programma afgesloten, omdat er verder niks stond wat ik kon doen, behalve hetzelfde opnieuw doen.
Toen ik dit had gedaan probeerde ik mijn iPhone aan te zetten, maar hij deed, en doet nu nog steeds helemaal niks, wanneer ik de standby-knop inhoudt.

Iemand help me alsjeblieft!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 oktober 2012 om 13:37 ----------

Na het inhouden van de homeknop en de standbyknop tegelijkertijd ging de iPhone uiteindelijk aan. Toch zou ik mijn iPhone nog steeds willen jailbreaken, iemand een advies over wat ik fout heb gedaan, en wat ik anders zou moeten doen?

Alvast Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-12, 19:07
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Je gaat volgens mijn niet goed in DFU mode gestaan hebben .
neem redsnow is ook een makkelijk jailbreak programma en de uitleg is ook heel duidelijk en je krijgt ook een teller hoelang je elke knop moet indrukken .
gewoon installeren en openen als administrator en dan je iphone aan de pc hangen, iphone uitzetten op jailbreak klikken en volgen wat het programma zegt dat je moet doen .
https://sites.google.com/a/iphone-de...edirects=0&d=1
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3g jailbreak crashed, toestel doet niks meer jurgen1993 Jailbreak 4 21-03-11 17:34
iPhone: Foute Jailbreak! niks doet het meer! help! kluts4 Jailbreak 1 11-03-11 19:35
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer andres666 Jailbreak 13 22-08-09 13:43
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer andres666 Archief 2 16-08-09 14:24
Iphone 8gb USA (2G) - Doet niks meer. Nederwiet iPhone algemeen 12 24-01-09 12:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:04.