evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rubbererobbie Lol, de gehele dag maar plus 5 procent , en dan denken jullie dat hij vandaag nog komt Lijkt wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
iPhone 5 heb ik gewoon geüpdatet, jailbroken iPhone 4 hersteld via de gewone manier. In beide gevallen downloadt iTunes of download jij een 6.1.1 FW-bestand. Naar mijn weten is er geen enkel verschil. Edit: 6.1 FW-bestand |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb een 6.1 FW bestand gedownload en dan de volledige herstel. Back-up maken, vervolgens herstellen, opnieuw syncen klaar!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Lol als mensen daar voor vallen. Jailbreak is altijd al gratis geweest, ik doe het al sinds OS 3.1.2 toen blackra1n kwam. Heb nu tethered op 6.0.1, vandaag al 13 cydia updates zien staan, dat zijn dus alle packages voor deze jailbreak die client-side, op je iPhone/iPod/iPad worden gezet.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
pfff.. en maar wachten en wachten...
|
|
||||
|
||||
Ik vind het overigens slim dat ze CloudFlare zijn gaan gebruiken, met die tijdelijk extreme belasting. Hopelijk werkt het nu een stuk beter dan sommige websites met die druk .
Ja, gedaan en er staat nog steeds 85%. Je hebt me geflasht, blij? |
|
|||
|
|||
nog steeds 85%
hahahaha
mooi voor de gek gehouden |
|
||||
|
||||
Ja, die 10 seconden zullen me echt uitmaken
|
|
||||
|
||||
Het is sowieso nog rustig van de mannen zelf. Meestal hoor je ze vlak voor release nog wel.
Het is nooit slim om een tijd te noemen dat de jb tool gereleased gaat worden.
|
|||
|
|||
als ik de berichten op twitter leest komt er vanavond geen jailbreak
|
|
||||
|
||||
Wat staat er dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dit is de originele twitter, en daar staat niks op
https://twitter.com/evad3rs
|
|||
|
|||
Jailbreak iOS 4.2.1
Hallo,
Ik ben in bezit van een iPhone 3G & een iPod 2G. Allebij met iOS 4.2.1. Ik zou ze allebij heel graag willen jailbreaken. Maar er is een probleem. Het aan/uit knopje is stuk. Weet iemand een manier van jailbreaken zonder het aan/uit knopje te gebruiken??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Evad3rs Jailbreak Team: IOS 6.1 Jailbreak Untethered Download Link. Times Zones. De juiste link is: http://evasi0n.com/ En het juiste Twitter account is: @evad3rs |
|
||||
|
||||
Evad3rs Jailbreak is ook een officieel account hoor..
|
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|