evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Door een crash zit ik nu vast aan iOS 6, ik mis de JB verschrikkelijk ik ben echt beperkt nu, vooral intelliscreenX , die ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Door een crash zit ik nu vast aan iOS 6, ik mis de JB verschrikkelijk ik ben echt beperkt nu, vooral intelliscreenX , die ik nota bene gekocht heb bij Cydia, hopelijk opgelost op 22 december
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sinds ik 5.1.1 JB op mijn 3GS heb, is mijn telefoon veel trager...
Ik denk dat ik hem niet meer ga updaten naar 6.0.. |
|
|||
|
|||
Je 3GS wordt eerder sneller na de update naar 6.x, dan trager.
Dus ben je niet afhankelijk van een jailbreak, dan zou ik zeker updaten tot de laatste versie. |
|
|||
|
|||
Ja dat dacht ik bij 5.1.1 ook, maar helaas was dat niet het geval..
En op basis waar van zou die sneller moeten worden?! Meestal worden apps grafisch beter, maar daarmee ook zwaarder, dus meer moeite voor de telefoon, of zie ik dat verkeerd?! |
|
|||
|
|||
Ik gebruik de jailbreak niet meer.Ook omdat ie niet te jailbreaken is.
Ik mis het alleen omdat ik het uiterlijk niet kan veranderen. Of is dat wel mogelijk op de 5? Ik wil graag de iconen 5x5 hebben en eventueel een ander uiterlijk. Dit kan door een thema ofzo alleen weet niet of dat zo maar kan zonder JB? |
|
||||
|
||||
Nee, op dat gebied is er helaas nog steeds weinig mogelijk op een standaard iPhone.
|
|||
|
|||
Dat is wel jammer.
Op dat gebied ligt Android wel ver voor. Ach we doen het er maar mee. |
|
|||
|
|||
Ik mis de jailbreak ook niet meer
Jammer omdat je zolang moet wachten ..... Had het in het begin wel gedaan maar nu ik alles er al op heb staan mis ik de dingen van toen niet meer |
|
|||
|
|||
Het mooie is zelfs omdat ik niet meer jailbreak kwam ik op me oude itunes acc en zag dat ik er nog geld op had staan en dergelijke. Leuke verrassing zo als je dat niet meer wist.
|
|
||||
|
||||
ik moet persoonlijk toch zeggen dat ik de JB wel enorm mis onderandere SB settings en dergelijke .
ik ben zelf aan het uitkijken naar een iphone 4 omdat deze wel te JBken is op 6.0.1 |
|
|||
|
|||
Duurde het voor ios 5 ook zo lang voor er weer een jb beschikbaar was?
Een untethered bedoel ik dan.... |
|
|||
|
|||
Wat ik zo kan vinden op internet duurde het ook wel ff ja.
|
|
|||
|
|||
Ben nog steeds niet over op iOS6 omdat ik met name SBsettings mis en niet te vergeten...
Ik kan TomTom niet meer zo op mijn iPhone4 installeren dan. Plus nog wat leuke dingen. Heb een iPad2 met iOS6, een iPad3 met 5.1.1 + JB en een iPhone4 met 5.1.1. + JB. Misschien dat de iPad3 wel om gaat, maar dat weet ik nog niet zeker... |
|
||||
|
||||
Ik begin mij al af te vragen of er ooit wel een JB komt voor de iPhone 5 op IOS 6.0...
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag de update gedaan naar IOS 6.0.1 omdat ik het wachten beu was.
Het enige wat ik echt mis is NCSettings (alternatief voor SBSettings ) , maar het went allicht wel zonder. Ik dank natuurlijk Passhack , want dit zorgt er voor dat ik de kiosk en alle andere APPLE iconen die IK niet wil op mijn scherm wél kan verwijderen. Hij draait toch sneller zonder de JB heb ik zo de indruk , dus dat is ook meegenomen ;-) . EDIT : Na herstart werd het voor mij een beetje te veel om elke keer weer via passhack ALLE apple iconen die ik weg wou te verbergen. Nu heb ik alle iconen samen in een map gesleept met de naam "apple BROL" en zo moet ik enkel nog de kiosk via passhack verbergen Laatst gewijzigd door Kuoi; 27-12-12 om 01:40. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ben er ff uitgeweest sinds firmware 3, maar nu met een nieuwe iPad ben ik me weer aan het verdiepen in iOS. Moet zeggen dat er best wel wat is bijgekomen. Weet nog niet goed waarom ik nog een jailbreak wil. Maar goed ik ken mezelf, een jailbreak is een kwestie van tijd.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
jailbreak
Wat dacht je b.v. van Wi-FiPass ontzettend handig !!!!
Gaat niet zonder jailbreak Greetz Bitje |
|
|||
|
|||
Er zijn weer verschillende jailbreak berichten:
[Premium - Tool] iOS 6 / iPhone 5 Jailbreak 2013 - YouTube IPHONE 5 JAILBREAK WILL BE RELEASED IN 2013 we wachten maar af. Ik persoonlijk denk dat bij uitkomst 6.1 pas de jailbreak komt. wat ik mis is sbsettings ...mame emulator spectrum emulator videowallpaper mxtube xbmc |
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|