evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Tenzij meerdere mensen dezelfde brakke tweak gebruiken natuurlijk Ik heb er maar een paar tweaks op staan, geen pirate tweaks. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
iCleaner, iFile, (Lockscreen Clock Hide+ Typophone 4+ Wallpaper JPEGifier), Winterboard, Zephyr, Zeppelin en SBSettings heb ik er opstaan meer niet. Had het probleem nadat er maar een paar standaard tweaks opstonden. Daarom dacht ik ook dat het door Typophone kwam maar blijkbaar niet.
Laatst gewijzigd door Bomans; 20-02-13 om 12:25. Reden: illegale app verwijderd. |
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 februari 2013 om 13:01 ---------- Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben ook op 6.1 overgegaan, maar mis nu TV-Out van Cydia, wat alleen op iOs 5 blijkt te werken!
|
|
|||
|
|||
Bij mijn ipad4 geupdated naar 6.1.2, lukt de jailbreak niet. Hij blijft tergend lang hangen bij "stage 1 jailbreak data". Ik heb schone software update via Itunes gedaan. Uiteraard heb ik de nieuwste Evasion software.
Wie weet wat ik fout doe?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Okay. Dat had ik gedaan. Inmiddels 2 keer... Maar goed, misschien is het druk bij Evasi0n. Dus wacht ik nog wel even. Blijf het proberen.
|
|
|||
|
|||
Als je evasi0n 1.4 gedownload hebt maakt het niet veel meer uit hoe druk het is bij evasi0n. Probeer het anders nog eens maar dan met alle virusscanners, firewalls, defenders, enz... uitgeschakeld.
|
|
|||
|
|||
Ik kwam net een stap verder. Maar ook toen stopte het.
Nu kom ik zelfs helemaal niet verder dan "injecting data" ... Toch vreemd. Zijn er meer mensen met deze problemen? |
|
|||
|
|||
Niet met die problemen. Ik blijf maar op het eerste scherm hangen. Kan niet eens op "jailbreak" klikken..
Het is me inmiddels wel gelukt.. Laten we het maar op " geduld is een schone zaak" houden.. Laatst gewijzigd door bigkahuna; 21-02-13 om 20:21. Reden: Inmiddels wel gelukt |
|
||||
|
||||
Hoi
Ik heb een iPhone 4 van me vader. Alleen hij wil dat ik er geen gegevens van afhaal (Het is zijn reserve mobiel eigelijks. Voor als zijn mobiel kapot gaat) Nu wil ik deze jailbreaken. iOS 6.1.2 Ik wil graag jailbreaken zonder, je raad het al, data en apps te verliezen. Ik kan een reserve kopie maken en zijn apps backuppen (Ik weet het wachtwoord) Dus kan ik jailbreaken zonder verlies van data??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
2) Herstel de iPhone naar iOS 6.1.2; 3) Jailbreak de iPhone met evasi0n 1.4; 4) Zet de backup uit 1) terug; Succes gewenst |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nog 1 klein vraagje trouwens, Als ik de reservekopie terugzet, en daarna de apps, worden de apps dan in de mapjes gezet zoals ik nu ook heb? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als je pa deze telefoon in goed vertrouwen heeft geleend, en jou verteld heeft dat alles zo moet blijven, zou ik het heel onverstandig vinden als jij deze iphone jailbreakt!!
Of jij moet ruzie met je pa willen riskeren, met als gevolg dat hij geen vertrouwen meer in je heeft en je dus niet snel meer iets leent. In dat geval ga je gang |
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|