evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Gelukkig handelt iOS het background killen ook voor ons Ja, en ik laat dat nu over aan iOS 6.1 en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Aan een aantal dingen meen ik te kunnen zien dat apps die iCloud sync gebruiken en in de achtergrond draaien soms in een suspended modus gaan. Maar door iOS 6.1 weer uit suspended modus gehaald worden als er iCloud data binnenkomt. Als het werkelijk zo is, ik moet dat nog nader onderzoeken, dan is dat goed voor mij. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik vertrouw er wel op... En anders lost een respring dat wel op, problemen met de background processen komen toch zelden voor.
|
|
|||
|
|||
Er is een update van evasi0n untether 0.2-3 in Cydia die blijkbaar nog eens de "long boot" gaat oplossen.
|
|
||||
|
||||
Bij mij duurt het booten lang. Ik heb d.m.v. sn0wbreeze mijn iPhone gejailbreakt. En ik zie geen evasion 0.2-3 tussen mijn pakketten of bronnen. Is hier een bron voor die ik moet toevoegen?
|
|||
|
|||
Citaat:
En die "long boot" is al met een vroegere update opgelost. Foutje van mij. Sorry. |
|
|||
|
|||
Indien reeds gejailbreaked, mag je dan nog steeds back ups nemen en in geval van een crash terugzetten? Aangezien jailbreak data dan ook teruggezet wordt? Wat indien je dan alle gegevens zonder jailbreak data terug wil?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er is dan geen 'jailbreak-data'. Die krijg je pas als je weer een nieuwe jailbreak uitvoert. Herstellen in iTunes en backup terugzetten levert je een 'schone', jailbrea-loze iPhone op. Dus: gewoon backups blijven maken. |
|
|||
|
|||
Een backup van een iPhone met een jailbreak zit vol met jailbreak data. Je wil niet weten hoe veel dingen daar inzitten die serieuze problemen kunnen veroorzaken op een iPhone zonder jailbreak
|
|
|||
|
|||
Dus eigelijk kan je dan na het jailbreaken beter niet backuppen? Maar dan raak je al je gegevens kwijt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zet je een backup met jailbreak restanten terug op een toestel zonder jailbreak en laat je dat zo kunnen er serieuze problemen optreden. Zoals standaard apps die niet werken of waarvan de icoontjes zelfs niet verschijnen, enz... enz... enz... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 februari 2013 om 14:12 ---------- Ik zie net dat er op de evasi0n website nu ook een evasi0n 1.2 te downloaden is. Er zal dus wel echt iets veranderd zijn |
|
||||
|
||||
Citaat:
Version 1.2 ~~~~~~~~~~~ - Disable OTA updates. - Correct timezone issue in evasi0n binary if client fails to correct it. Version 1.1 ~~~~~~~~~~~ - prevent Weather app from appearing on iPads. - mitigated the long reboot issue. - fix issue with not working after connecting multiple iOS devices - fix blinking of the jailbreak instructions on OS X. - codesigned Mac app. Version 1.0 ~~~~~~~~~~~ - first public release |
|
|||
|
|||
Toch tegen een probleem aangelopen; m'n springboard crashed als ik word gebeld!!
|
|
||||
|
||||
Kan ik nu mijn IPhone 4 eindelijk updaten naar IOS 6.1 en jailbraiken met Snowbreeze 2.9.9 en kan ik ook HACKTIVATEN ?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 februari 2013 om 21:24 ---------- Of zou ik liever op IOS 6.0.1 blijven ?
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je niet afhankelijk bent van een unlock dan kan je ook updaten naar 6.1 of herstellen en dan evasi0n gebruiken. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De Cydia TSS server doet het onderhand schijnbaar weer optimaal. Bovenin Cydia staat het vertrouwde regeltje weer
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Waarom krijg ik zoveel updates van Libstatusbar en is het veilig ??
|
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|