evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Wss een erg domme en overbodige vraag, maar wil het zekere voor het onzekere nemen. Door deze domme vraag niet te stellen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wss een erg domme en overbodige vraag, maar wil het zekere voor het onzekere nemen. Door deze domme vraag niet te stellen
Laatst gewijzigd door R3BU5ER; 21-02-13 om 20:49. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe oud ben je, ben je onder 13 gaat hij het uiteindelijk wel vergeven dat je als je 18 bent toch wel zijn auto mag lenen.
Zegt je pa er iets van zeg dan dat het goed is voor je ontwikkeling en dat je niet bang bent om te falen. Zoiets is goed voor je zelfvertrouwen! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik mag hem jailbreaken alleen moet iniedergeval een backup maken. Heb ik altijd al gedaan dusja.. Ik denk dat ik morgenavond ofzo hem jailbreak. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zitten er trouwens bugs in de 6.1.2 jailbreak??
|
|
|||
|
|||
Kan ik gewoon updaten naar 6.1.2 zonder dat ik hem opnieuw moet JB-en?
Of moet ik hem weer eerst hangen aan iTunes, herstellen en dan opnieuw JB-en? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is het nodig om hem updaten, aangezien ik geen problemen onder vindt met de huidige versie, of zitten er grote verschillen in.
ik draai nu op ios 6.1
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gisterenavond was er nog een update in Cydia van evasi0n (versie 0.4-1). De update schijnt boot problemen op te lossen.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 24-02-13 om 10:14. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb hem ook maar even binnen gehaald. Ik ha wel problemen met booten, eigenlijk na update 6.1.1 pas. ben benieuwd.
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb mijn eerste jailbreak toegepast op iOS 6.1.2, omdat het in iOS 6.1.3 niet meer mogelijk zou zijn (voorlopig).
Dankzij de voortreffelijke uitleg op dit forum, was dit ook geen probleem en was het binnen 10 minuten voor elkaar. Je moet begrijpen ik heb jaren met Android gekloot (sorry), slechte gps fix, vastlopers, constant een batterypack bij je anders haal je het eind van de dag niet. Begrijp me goed ik ben geen spelletjes fanaat, ik wandel en fiets veel en neem al deze trips op, daarbij maak ik er ook veel foto's bij. Dit is dus bij een Android haast geen doen (Galaxy S+, HTC Wildfire S) Dus ik heb de overstap gewaagd naar Apple's iPhone 4, omdat deze voldoet aan mijn wensen en hier heb ik tot nu toe nog geen seconde spijt van gehad. Dit is echt mooi en degelijk spul, totdat ik heb gejailbreaked (ik wilde mijn BT Holux GPS koppelen om nog meer de batterij te ontlasten). Sindsdien zag ik mijn batterij met 5% per uur afnemen, ook zonder gebruik van BT gps. Ik had gelijk het gevoel dat ik weer teruggeworpen werd in het Android tijdperk, waarbij je allerlei tools moet installeren om je smart?phone het einde van de dag te laten halen. Hoeveel customROM's ik wel niet heb geprobeerd (CyanogenMod7-9,BroodROM). Nee, dankzij het voortreffelijke iTunes herstel heb ik nu weer alles in goed werkende staat en zal ik NOOIT meer lonken naar een jailbreak. Ik wandel en fiets weer halve dagen zonder zorgen, met aan het eind van de dag nog genoeg batterij power over om mijn boek verder te lezen op mijn iPhone Edit: heb weer opnieuw JB toegepast (laatste versie1.5) loopt tot nu een stuk beter, dus hij krijgt van mij weer een kans ;-)
Van Symbian via Android eindelijk naar iOS Laatst gewijzigd door huins; 28-02-13 om 14:43. Reden: verandering situatie |
|
||||
|
||||
ik zit een beetje in dubio.. heb nu 6.1 + jailbreak maar wil eigenlijk wel naar 6.1.2 voordat 1.3 komt.
als ik hem naar 6.1.2 zet en dan weer jailbreak, ben ik dan al mijn jailbreak dingen kwijt? toen ik 6.1 jailbreakte stonden er nog wel wat oude jailbreak dingen op maar moet ik er vanuit gaan dat ik alles weer opnieuw moet instellen etc? vast al heel vaak gesteld, deze vraag, maar kan het niet vinden
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
die pkgbackup werkt niet bij mij, daarom dat ik ook niet overschakel, zal nu die andere eens testen
|
|||
|
|||
ik heb nu nog 6.1 erop staan . is het verstandig om nu toch als nog naar 6.1.2 te gaan omdat in 6.1.3 de JB mogelijkheid niet meer aanwezig is .
ik heb overig nu geen problemen met mijn toestel. mijn vraag is dus , is het beter/verstandig om 6.1.2 er toch op te zetten ? |
|
|||
|
|||
Als je geen problemen hebt dan laat alles zoals het is. Ik meen te kunnen vaststellen dat de Wi-Fi ontvangstgevoeligheid met iOS 6.1.2 iets beter is. Dat kan echter ook toeval zijn.
|
|
|||
|
|||
wi-fi werkt goed hier . is dat het grootste verschil met de update? en doe bug waarmee je de toegangs code ontwijken?
|
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|