evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iphone1997 Waarom krijg ik zoveel updates van Libstatusbar en is het veilig ?? Omdat er veel updates zijn en het is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag viel hij opeens uit onder de melding lege batterij bij 39%!!
Heb maar meteen geupdate naar 6.1.1 en ALWEER het hele proces opnieuw en alles weer erop. Apple moet echt wat gaan verzinnen op die muziek bestanden... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Muziekbestanden? Ik merk dat bij mij regelmatig het einde of een gedeelte van een lied wordt overgeslagen, maar weet nog niet of het aan die bestanden ligt of dat iPhone moeilijk doet. |
|
|||
|
|||
iPad crashed bij het aansluiten van mijn usb kabel op de pc. Iemand dit probleem? / Laatste update van low power banner was de oorzaak..
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 februari 2013 om 09:00 ---------- Citaat:
Kwam niet door de notificaties, hij stond stijf en dan crash. Geen idee, heb de batterij nog niet laten zakken. |
|
|||
|
|||
Help !
Ik heb vanochtend net hiermee gedownload maar nu loop ik vast. Ik heb de jailbreak er weer op staan maar als ik nu apps wil verplaatsen van het ene scherm naar het scherm ernaast en ik druk op de home toets zodat ze zouden moeten stoppen met trillen doen ze dit niet, ze blijven maar trillen en dan kan ik niets meer doen. |
|
|||
|
|||
Voer eens een harde reset uit en kijk dan of het probleem nog aanwezig is.
|
|
|||
|
|||
Dit klopt dus niet. Mijn blobs zijn netjes gebackupt in Cydia terwijl ik OTA update heb gedaan
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij een OTA update worden er andere SHSH hashes gegenereerd dan bij een iTunes update. Als je ooit wil herstellen/downgraden kan je met die OTA hashes niet veel doen.
Lees de blog van het iPhone Dev Team: Dev-Team Blog |
|
||||
|
||||
Ik ben nu een reservekopie aan het maken. Dan ga ik Restoren naar Ios 6.1 en dan jailbraik met Sn0wBreeze. Ik word gek van mijn Crashes ..
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het zou maar stom zijn, als ik mijn activation ticket niet geladen krijg op IOS 6.1 .
Dan heb ik een dik probleem |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Er is altijd een probleem met mijn toestel. Nu werkt de Push notificatie weer niet. Een een Fix met Sam werkt deze keer niet meer. Pfff
|
|
||||
|
||||
Waarom is dit "BELANGRIJK"????
|
|||
|
|||
|
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|