evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door boko wi-fi werkt goed hier . is dat het grootste verschil met de update? en doe bug waarmee je de toegangs ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je een probleem hebt met omzeilen van de toegangscode moet je maar updaten. Succes verder |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Verschil in Wi-Fi heb ik nog niet gemerkt, heb wel het gevoel dat bij 6.1.2 dat mijn iPhone 5 er niet sneller opgeworden is, nog meer mensen die dit hebben?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit ook een beetje in dubio. Dacht net: OW ff snel nog updaten nu naar 6.1.2 want anders kan ik niet meer herstellen naar een jbable ios... maar dat kan sowieso niet natuurlijk zodra 6.1.3 uit is.. nja voorlopig dan..
|
|
||||
|
||||
Ik twijfel ook .. ik vind dat jailbreaken altijd wel grappig om te doen en blij als het weer gelukt is. Ook vind ik eigenlijk dat je gewoon de laatste software moet hebben voordat we weer heel lang op een nieuwe jailbreak moeten wachten.
Maar goed, altijd de kans natuurlijk dat het mis gaat, en dat je alle jailbreak apps opnieuw moet instaleren.. Ook irriteer ik me altijd mateloos aan dat update "1tje" die je niet weg kan halen.. maar die staat er nu nog niet
|
||||
|
||||
Je krijgt geen badge, evasi0n schakelt OTA uit op proces-niveau, dus je telefoon zal nooit weten dat er een update is. Maar ik twijfel ook! 6.1.2... De kans is er dat je batterij beter wordt of juist niet. En zo wel meer. Stel ik ga straks exchange gebruiken, dan is die bugfix wel handig. Maar aan de andere kant duurt 25GB aan data terugzetten ook lang...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 februari 2013 om 15:17 ---------- Hmm. Bij het terugplaatsen van mijn back-up op iOS 6.1 kon Dolphin browser niet worden teruggezet. Laatst gedowload, daarstraks voor het eerst geopend. Met dezelfde pagina geopend als op iOS 5.1.1? |
|
|||
|
|||
Kan je met evasion ook 6.1.2 jailbreaken...?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
100% dat Wi-Fi verbinding beter is (van 6.1 naar 6.1.2)
|
|
||||
|
||||
Ik heb nu evasion 1.4 en ik heb gehoord dat met evasion 1.5 de bootup sneller verloopt??
Hoe doe ik dat dan? |
|
||||
|
||||
In Cydia kan je evasi0n updaten, heb je ongetwijfeld inmiddels al uitgevoerd
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Krijg je die update melding vanzelf binnen of??? Nu 0.4.1
Kan ik dit handmatig doen? |
|
|||
|
|||
Als je Cydia opent dan zoekt en toont Cydia de updates. Als er een update is voor evasi0n (of andere tweaks/apps) kan je die updaten. evasi0n 0.4-1 is de laatste versie in Cydia (en komt overeen met de evasi0n 1.5 jailbreak tool).
|
|
|||
|
|||
Ok bedankt voor je antwoord.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand hier misschien ook last van dat je een paar keer per dag je telefoon opnieuw moet opstarten? Dit omdat als je bijv. een spelletje of whatapp opent hij weer terug springt naar beginscherm.
Tevens loopt mn batterij bijna leeg waar ik bij sta. Meer mensen last van? Heb maar paar dingen uit de cydia store gedownload. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|