evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Als die spelletjes en Whatsapp uit de Apple App Store komen kan dat eigenlijk niet gebeuren. Die komen inderdaad gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu dus host file gerepareerd en via iTunes naar 6.1.2 gegaan JB loopt... |
|
|||
|
|||
Jail break is ieder voorzich heb me iphone niet gejailbreakt maar op me ipad wel. zo dat ik xbmc kan gebruiken of moviebox.
|
|
|||
|
|||
Iemand ook problemen met apps downloaden uit appstore op iphone 5?
Ik krijg na invoeren van wachtwoord de melding: Unknown error. Op een non-jb iphone heb ik het niet. Koop ik vanuit iTunes (zelfde account) dan gaat het goed. Kijk in updates/aankopen, dan kan ik dmv het wolkje ze gewoon naar m'n toestel halen Ik gebruikte passwordChanger, maar die heeft nooit tot problemen geleid. |
|
|||
|
|||
Ik heb geen problemen. Sinds vNdaag gejailbreakt, kan alles gewoon downloaden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: heb oorzaak gevonden. De vorige Apple ID gooide roet in het eten. Heb de huidige ID verwijderd, toen werd ik gelijk naar de Duitse AppStore geleid. Afgebroken. Nwe NL ID weer ingevoerd en daarna was het probleem opgelost. Voor die paar keer per jaar dat ik uit de Duitse AppStore iets moet downloaden, heb ik geen tool nodig. Dat kan prima handmatig. Laatst gewijzigd door EdRo; 04-03-13 om 00:26. Reden: Oplossing gevonden |
|
|||
|
|||
Misschien dat je het morgen weer even moet proberen, storing of iets geduld wil soms helpen. Heb je morgen nog niks zou ik ff herstellen
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 maart 2013 om 23:29 ---------- Oke laat maar haha |
|
|||
|
|||
van 6.0.1 naar 6.1.2
Hoi,
toch even een vraagje: Onlangs jailbreak gedaan met Iphone 3GS via Redsnow naar 6.0.1 (10A523) met modemfirmware 05.13.04. Alles wordt merkbaar trager. Wil nu naar 6.1.2. Moet ik dan nu weer jailbreaken? Mvrgr, Robert |
|
||||
|
||||
Ja. Om te upgraden moet je herstellen. Daarna jailbreaken (en evt. JB back-up terugplaatsen) en dan iOS back-up terugplaatsen
|
|
|||
|
|||
Plots crashen 9/10 apps bij openen. Laatst geïnstalleerde tweaks; Iconoclasm, iBlank en dashboard X. Iemand hier ook last van? Zeer storend namelijk!!
|
|
|||
|
|||
Ik merk wel dat het geheugen vol loopt en dat hij dan zichzelf reset
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat het aan een van de cydia tweaks ligt .... Sommigen zijn niet geoptimaliseerd voor 6.1.2
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 maart 2013 om 11:27 ---------- Bij opstarten is het iets van 7xx mb |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@Sveneezy
Welke tweaks heb je de afgelopen week geüpdatet? @Steelfighter Vollopen zonder dat jij 20 apps opent? Dan heb je vast een tweak met een memory leak. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het gaat om groupon, Facebook en instagram. Knallen er meteen uit heb ze zelfs opnieuw geïntaleerd. |
|
||||
|
||||
Nooit blind updaten Zou niet weten welke tweak het zou kunnen zijn. Download SBSettings en schakel een paar tweaks uit in MobileSubstrate.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 maart 2013 om 22:24 ---------- Citaat:
xCon was/is de boosdoener! |
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|