evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ray12021968 Als het progamma niet werkt gooi ik het altijd gelijk eraf..... ....en soms is het dan te laat omdat sommige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Na de nieuwste evasi0n update van een halfuurtje geleden krijg ik massaal SandBox-BlueTool crash reports tijdens het booten
Zijn er nog forumleden die dit probleen hebben? Crash reports vindt je in Settings -> General -> About -> Diagnostics & Usage -> Diagnostics & Usage Data EDIT: Probleem opgelost In de genoemde update zat ook een update van UIKit Tools. Na ht probleem te hebben gemeld bij @planetbeing was er tien minuten later een nieuwe UIKit Tools update die het probleem oploste. Het lijken wel de goede oude Linux-tijden uit de vorige eeuw. Probleempje melden, tien minuten later een patch Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 06-02-13 om 19:41. |
|
|||
|
|||
Nog eentje gevonden
Bij het clearen van berichten in het Notification Center crasht het NC en het Springboard. Kan ik reproduceren op twee iPhones. Nog iemand die dit probleem tegengekomen is? |
|
||||
|
||||
Nope. Welke NC tweaks heb je geïnstalleerd?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heb je misschien iets te veel rondgespeeld dan? Kan het niet reproduceren.
Ik gebruik wel de Springtomize setting om de X over te slaan. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nou ik heb op dit moment:
Activator CallBar CleverPin Dutch Carriers for Zeppelin FolderEnhancer Mac OS X 10.0 to 10.8 Logo For Zeppelin NCSettings NCSettings Streak Theme PkgBackup Springtomize 2 Winterboard Zeppelin En NC werkt prima. |
|
|||
|
|||
Ik heb alleen maar SBSettings, meer niet. Voor de rest alleen duurbetaalde apps. Ik vermoed dat PkgBackup (restore) de schuldige is. Maar daar mogen we in dit topic niet over praten.
De iPhone 4 heeft een restore. Op de 4S werden SBSettings en de apps manueel geïnstalleerd als referentie. Maar goed, aangezien we er hier niet mogen over praten los ik het wel op een andere manier op. Bedankt in ieder geval |
|
|||
|
|||
Ik heb mss een rare vraag, maar anderen zullen dit zeker ook gekregen hebben.
Ik heb mijn iphone4 upgraded naar 6.1 en de evasi0n JB eropgezwierd, alles in orde. Cydia werkt ondertussen ook weer op volle toeren, en trekt dus ook updates binnen wanneer die beschikbaar zijn. Daarnet ging ik op Cydia en zie ik bij 'Wijzigingen' ineens een beschikbare upgrade staan van 'evasi0n 6.0-6.1 Untether'. Als ik de info lees is deze upgrade om van tethered naar untethered te gaan. Er staat bij als je al hebt JB'd met de evasi0n JB dat je dit niet hoeft te doen... Maar hoe krijg ik dan deze vermelding van de upgrade weg??? Iemand? EDIT: Na wat opzoeken in m'n Cydia zie ik in 'Beheren --> Pakketten' natuurlijk ook evasi0n 6.0-6.1 Untether staan Maar het rare is dat de versie hetzelfde is als de zogezegde upgrade, namelijk 0.2-3 Ik begrijp het niet meer...zowieso doe ik die upgrade niet, maar ik zou die wel willen wegdoen want nu staat er constant een '1' bij m'n Cydia app EDIT 2: Sorry voor de vele edit's, maar ik heb bij Beheren-Pakketten-Evasion... op 'Wijzig pakketinstellingen kunnen klikken en de slide aanzetten voor 'negeer upgrades'. Dit doet het '1tje' verdwijnen op de app, en zet de 'upgrade bij 'Wijzigingen' in de sectie 'uitgesloten pakketten'....Dus dat is al opgelost...nu nog weten waarom ik die upgrade kreeg in the first place... |
|
||||
|
||||
Dat zijn patches, updates, voor de jailbreak. Waarom zou je die in vredesnaam niet willen installeren?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
If you have an iPhone 4, 3GS or iPod touch 4th gen that is JB'en tethered on iOS 6.0-6.01-6.1, you can install this package to make it untethered. If you jailbroken your device with evasi0n, this untether has already been automatically installed for you. Dus daarom die vragen hé...Als ik mag vragen Bubly, heb jij die upgrad egekregen en toegepast? Ik ben gewoon onzeker om te upgraden, want ik zie al heel mijne JB opnieuw gebeuren, met alle gevolgen vandien |
|
||||
|
||||
Het pakket is ook geïnstalleerd bij jou, daarom krijg je de upgrade-melding
En ja ik heb 'm al geïnstalleerd, het fixt een probleem met de Weer-app! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Heeft er iemand een custom firmware van 6.1 voor mij? Ik ben namelijk afhankelijk van een unlock.
Dan kan ik van 3.0 naar 6.1 en dan jailbreaken en wanneer mogelijk ook unlocken!
|
||||
|
||||
Je kunt toch zelf een custom IPSW aanmaken?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook inmiddels een heel aantal jailbreakapps verwijderd, echter het probleem blijft. Zou het zo kunnen zijn dat mijn bestandssysteem helemaal corrupted is inmiddels? Anders van 't weekend maar opnieuw restoren en jailbreken en handmatig packages installeren in plaats van PKGBackup. Of heeft iemand nog een ander idee? |
|
|||
|
|||
Cydelete heeft de Property List com.apple.mobile.installation.plist vernaggeld.
Je kan op eigen risico met iFile of zoiets deze Property List verwijderen. Na het verwijderen rebooten dan wordt de Property List opnieuw opgebouwd (en dat duurt een paar minuten). Of je kan alle apps en updates die je nodig hebt met iTunes downloaden en dan syncen met de iPhone. In dat geval wordt de PL ook opnieuw opgebouwd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: Inmiddels gevonden, verwijderd en gereboot, echter nog steeds hetzelfde probleem helaas. Laatst gewijzigd door stschuurhuis; 07-02-13 om 11:47. |
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|