evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 4s met de nieuwste jb alles ging goed, maar tot mijn grote verbazing zie ik mijn shsh blobs niet meer bij cydia. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb een 4s met de nieuwste jb alles ging goed, maar tot mijn grote verbazing zie ik mijn shsh blobs niet meer bij cydia. Kan ik ze nog ergens terugvinden?
Voorheen alle JB met deze telefoon gedaan en de blobs stonden dan ook voorheen bij Cydia. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vraagje is zo'n JB installeren moeilijk of is er soort van handleiding voor? Wordt toestel er trager door ?? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Voor iedereen die veel last hebben van random crashes e.d. kan ik maar één ding aanraden. Contacten, e-mails, notes en meer van dat soort dingen uploaden via icloud, foto's die je niet kwijt wilt in je fotostream zetten of backuppen op je PC/Mac. iDevice in DFU zetten, een herstel doen en configureren als nieuw toestel. Vervolgens jailbreaken met evasi0n 1.1
Kans dat er oud zeer in je backup zit is redelijk aanwezig, deze bij voorkeur niet gebruiken. Let ook op bij installeren van apps/tweaks vanuit cydia of deze wel IOS 6.1 compatible zijn. Dikke kans dat alles dan gewoon loopt als een zonnetje.
|
||||
|
||||
Na de jailbreak heb ik een raar probleem en dat is als ik een app opstart een vage melding krijg en dat de app verder niet opstart.
Vooralsnog gebeurt dat bij Wordfeud en Aanbieding.. Bijgaand screenshot:
|
||||
|
||||
Bij mij vraagt wordfeud om de standaard toegang en toestemming voor push berichten, aanbieding geeft geen enkele melding en start gewoon op. Kan het dus niet reproduceren.
Edit: Ook even getest op een iPhone 4 en ook daar geen dergelijke melding. |
|
|||
|
|||
Dat is een melding van tsProtector P Die tweak vraagt of Aaanbieding in jouw systeembestanden mag kijken om een jailbreak te detecteren. Dus, zo vaag is die melding niet, die is eigenlijk heel duidelijk.
|
|
|||
|
|||
Waar kan ik eigenlijk zo'n jailbrake downloaden?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
TSProtector was dus ook het euvel,stom dat ik daar niet aan dacht! Maar over TSProtector gesproken,de reden dat ik dat appie erop heb gezet is om Ziggo werkend te krijgen,maar die doet het dus echt niet. Misschien hier ook een tip voor? |
|
|||
|
|||
Op evasi0n iOS 6.x Jailbreak - official website of the evad3rs
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 februari 2013 om 11:55 ---------- Dat is geen euvel maar de functionaliteit van tsProtector P. Succes verder |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...-ios6-1-a.html Succes gewenst |
|
||||
|
||||
In jailbreakland zijn vele valkuilen waar velen toch in vallen, merk dat in mijn directe omgeving en ook op dit forum. Dit soort problemen zijn vaak eenvoudig te voorkomen! Simpelweg door even de tijd te nemen om van te voren wat kennis op te doen en het meest belangrijkste van alles, je verstand te gebruiken.
Laatst gewijzigd door FridgeNL; 08-02-13 om 13:41. |
|
|||
|
|||
Gisteravond ook de stap gewaagd nu Cydia eindelijk weer normaal bereikbaar was.
Eerst hersteld naar 6.1, vervolgens gejailbreaked en achteraf alles terug gezet via iTunes. Nog steeds jammer dat muziek daar niet in mee gaat! Kan aan mij liggen, maar iOs 6.1 lijkt wel 'snappier'. Alles verloopt prima op 2 dingen na; Mijn locksreen notificaties staan net toe dat ik door ze heen scroll. WeeKilBackground Pro crashed het springboard. Zal een kwestie van een udpate zijn dus geen stress. |
|
|||
|
|||
Ik ga geen background killers meer installeren voor ik niet zeker weet hoe iOS 6.1 daar mee omgaat.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 08-02-13 om 18:00. Reden: Schreifvauten |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Gelukkig handelt iOS het background killen ook voor ons
Op mijn verzoek was in Springtomize 2 de optie RAM in statusbar toegevoegd, dat helaas niet altijd werkt (SBSettings kan dat als enige echt goed). Met CardSwitcher sloot ik dan altijd apps af. Maar het is overbodig in 95% van de situaties dat je background apps zit te killen. |
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|