evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door gazhims3lv Maakt het uit dat ik OTA heb gedaan? Werkt prima voor de rest want kon niet herstellen maar host file ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook uiteindelijk ota gedaan, maakt niks uit geloof ik. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bij deze wil ik even zeggen dat deze jailbreak geen nut heeft , ik denk in de toekomst ook niet begin maar alvast aan android te denken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
lekker dan...net $9,99 uitgegeven voor dat PKGBackup...knalt ie 'm er keer op keer uit. Nah, wellicht word deze nog wel updated deze week. Toch wel handig dat ik een back up kan maken van mijn reeds geinstalleerde tweaks/app uit Cydia
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb problemen met PKGBackup. Ik ben zo 'slim' geweest om de backup naar mijn mailadres toe te laten sturen als adresboek contact (ipv te syncen met Dropbox). Als ik nu probeer om het contact bestand in te laden loopt mijn e-mail app (de standaard app van apple) direct vast. Het lukt dus niet om mijn backup bestand als contact in mijn adresboek te zetten.. Ehhhh.. anyone?
|
|
|||
|
|||
@ Timosha; bij mij staat er ook de 5.30 versie op. Crashed nog steeds.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
IF YOU JAILBREAK OR PLAN ON JAILBREAKING, NEVER UPDATE OVER-THE-AIR. ALWAYS UPDATE THROUGH ITUNES. OTA BREAKS BLOB-CACHING. PLEASE RETWEET Als jailbreaken geen nut heeft, wat heb je dan bij Android te zoeken? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Blobs heb je alleen nodig om te downgraden toch..? Nja bedankt voor de tip! Alleen heb ik er niks meer aan nu ben ik bang haha. Ow en wat is flushen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@ timosha; ik heb nu inmiddels PKGBackup gelinked met mijn DropBox account. Ik zie dat daar ook een Map is aangemaakt maar die is vervolgens compleet leeg. Ik zie ook nergens in PKGBackup een mogelijkheid om nou daadwerkelijk een back up te maken.
En die rode letters waar jij het over hebt.... ????? geen idee ik vind het ook de meest onoverzichtelijke app voor een best wel hoge prijs. Maar goed, hier ben ik niet mee geholpen haha hopelijk kun jij me nog een slinger in de goeie richting opgooien EDIT: nah, ik probeer weer steeds in die PKGBackup te komen en gooit er me telkens uit. Ook dus met versie 5.30 |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Downgraden maar ook herstellen naar dezelfde jailbreakbare versie die Apple niet meer signeert (iOS 6.2 is uit en is niet untethered te JB'en). |
|
|||
|
|||
@ timosha; jep. die schakelaren staan aan. Als ik de app open...krijg ik ong 3 seconden beeld en daarna gooit ie 'm eruit. Ik ga hem nog een keer opnieuw installeren... Bedankt voor het meedenken Timosha!
|
|
||||
|
||||
Tot mijn grote schrik worden alle niet/wel werkende cydia apps in dit JB topic besproken?
|
|
||||
|
||||
Ja zijn weer 2 topics voor
|
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|