evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Vind het toch zuurrrrr. Heb je EINDELIJKKK je iPhone kunnen jailbreaken, ligt Cydia op zn gat nja morgen weer een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Klopt, functioneerde bij mij ook niet!
Citaat:
|
|||
|
|||
hier ook, weer ipad en iphone gereset, weer evasion opgestart en dat blijven doen...na een vijfde keer gelukt, maar wel wanhoop nabij
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
2 hr ago
Jay Freeman (saurik) @saurik For those curious what my spike looks like, (non-repository) webserver hits peaked at 14k hits/sec. In 5 min intervals: @Timosha Dat halve systeem ligt op z'n gat. 3 hr ago Jay Freeman (saurik) @saurik Also, "it's up!" only applies to my repository, not my payment system . That is not as simple as "yay @CDNetworks", but I'm working on it. Verder staat er bij mij in Cydia bovenaan: "This device is in the pending TSS queue." Oftewel de SHSH server lag ook zwaar onder vuur (de melding – en schijnbaar wachtrij – is uren na release pas gecreëerd). |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maakt het veel uit?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij niks
|
|
|||
|
|||
denk dat de servertjes van apple redelijk drukbezet zijn, want zelfs OTA update lukt bij mij niet! via iTunes al geprobeerd, ga pitten probeer morgenochtend wel weer
Eindelijk jb |
|
||||
|
||||
Jij wel, de accountserver is onbereikbaar, dus ik kan geen PkgBackup installeren...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 februari 2013 om 03:17 ---------- 1. Verwijder regels uit je hostfile die met Apple te maken hebben of zet een # voor elk van die regels. 2. Niet OTA updaten. Aan de kabel. Maak een reservekopie in iTunes. 3. Herstellen in iTunes. Als nieuwe iPhone opstellen. 4. Jailbreaken. 5. Als je een jailbreak back-up hebt via bv. PkgBackup, zo mogelijk deze terugzetten. 6. Je reservekopie vanaf iTunes terugzetten. Edit: Oh! Het inloggen is dus wel gelukt, ondanks dat de accountpagina absoluut niet werkt Edit: Nee laat maar, werkt toch niet ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 februari 2013 om 03:38 ---------- https://docs.google.com/spreadsheet/...any=true#gid=0 iOS 6 Cydia Tweaks Compatibility. No piracy tweaks. : Cydia tweaks Weergave in eenvoudige lijstmodus vanwege intensief gebruik van dit document. OK Gelukkig heb ik de pagina niet gerefresht, want je krijgt simpelweg geen toegang! Google heeft wel heel zwakke Drive servers zeg Laatst gewijzigd door Bubbly; 05-02-13 om 04:21. |
|
|||
|
|||
Ik dacht laat ik een net doen of ik gek ben
3GS met simlock (dus ben afhankelijk van hacktivatie) redsn0w geopend ipsw iOS6.0 gekozen restore gedaan in redsn0w met iOS6.1 (zonder baseband upgrade) Werkte perfect jailbreak ging ook goed in redsnow op iOS 6.1 Alleen cydia werkt voor geen meter haha de ene na de andere error Straks maar weer iets anders proberen om die 3GS op 6.1 te krijgen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Naar ios 6.1 unthetered gaan zou het lukken als ik deze stappen neem. 1.backup dan herstellen 2.Redsnow beta 3 gebruiken en ipws 6.0 kiezen en jailbraiken en hacktivate 3.Dan Evasi0n erover gooien. Zou het lukken denken jullie want zo is het de enige manier op mijn IPhone untheter te krijgen met Hacktivate. |
|
|||
|
|||
Aangezien ik het toestel moest jailbreaken om hem uit recovery te krijgen heb ik dat nog niet kunnen proberen.
Ik ga nu zo de 3GS een restoren geven op 6.0.1, dan een recovery fix met redsn0w. Dan ga ik proberen te jailbreaken met evasi0n |
|
||||
|
||||
Oke. Laat mij iets weten als het lukt .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor PkgBackup moet je Cydia wel instellen als "Developer" en niet als "User". PkgBackup heeft dependencies zoals MobileSubstrate Safe Mode nodig die anders niet gevonden worden. |
|
|||
|
|||
Problemen met JB programma, heb deze gisteren direct kunnen downloaden (Mac OSX 10.5.8), van de moment dat ik het programma wil openen krijg ik de melding dat het programma onverwacht gestopt is..... heb het via alle mirrors terug gedownload maar steeds hetzelfde probleem, iemand een idee hoe dit komt?
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|