evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb wel één vraagje ivm het downloaden van de restore files (die werkten sneller en beter dan de updates via iTunes ). Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb wel één vraagje ivm het downloaden van de restore files (die werkten sneller en beter dan de updates via iTunes). Ik heb een iphone 4, maar als ik zoek achter de ipsw voor de iOS 6.1 dan kom ik op volgende versies uit:
6.1.0 (4 GSM): iPhone3,1_6.1_10B144_Restore.ipsw 6.1.0 (4): iPhone3,2_6.1_10B144_Restore.ipsw 6.1.0 (4 CDMA): iPhone3,3_6.1_10B141_Restore.ipsw Kan iemand me op weg helpen aub? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Is er een ander manier op mijn IPhone 4 te Hacktivaten ??
|
|||
|
|||
Eindelijk weer een jailbreak!
Heb wel eerst een back up gemaakt en herstel gedaan. Daarna was het zo klaar! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ignore that extra app you see (which is it?) after #evasi0n on iPads. It was always there but is normally hidden by a plist entry.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Thanks voor je snelle reply! Dan ga ik binnenkort maar even zoeken naar een hack die icoontjes verbergd!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hier uitleg met video hoe te jailbreaken: Appletips.nl
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
| J A I L B R O K E N | \ iPhone 4 /
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb gelezen i het artiekel over evasi0n jailbreak van paul pols maar ik zie de evasi0n untheter niet in cydia
|
|
|||
|
|||
jammer hoor, krijg nog niks geinstalleerd. Hoop dat het later vanavond wel lukt.
|
|
|||
|
|||
joehoe iphone 5 eindelijk gejailbreakt nu ff ipad 3 update en dan ook jailbreak toepassen :-D
|
|
||||
|
||||
Krijg ook nix werkend...tot nu toe alleen iFile....SBSetting e.d. Krijg ik niet geinstalleerd.....server niet te bereiken lijkt het op....rode letters.....jullie ook neem ik aan?
|
|
|||
|
|||
heb nu al 3.3 mb klaar blijf proberen tot het klaar is
iemand gpSPhone al geinstallleerd? |
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|