evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door charleyr Wie kan mij de goede volgorde aangeven. Ik heb nl pkfbackup gebruikt om een gehel backup te maken (uitgezonderd racoon).\ ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
-na 1 en 2 zou ik een iTunes back up terugzetten en dan alle JB packages met PkgBackup.... Heb ik ook gedaan en dat werkt niet bij mij! iTunes back up terugzetten wil ie niet: bestand beschadigd of device niet compatibel.....dat heb ik iedere keer na update.... Pkgbackup terugzetten wil ook niet lukken: ik kan Pkgbackup niet installeren omdat het zo druk is bij Tante Cydia..... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mirrors
Heb nog wat mirrors die momenteel nog wel werken. Ze zijn te vinden via Jailbreak voor iOS 6.1 downloaden en installeren - iPad nieuws en Handleidingen
Succes ermee (en vooral veel plezier) |
|
|||
|
|||
Prachtig, eindelijk m'n iphone 5 bevrijdt uit het juk van de de apple lay-out!!
Werkte supersnel, heb geen backups oid via itunes gedaan, 4 min. wachten link via Temp Share : evasi0n-win-1.0-3c53ba10e2448d311b0f4157f2d7eb568f106c4f-release.zip | Free temporary file hosting (uit de comments van iphoneclub) nu even kijken wat ik via Cydia allemaal kan binnenkrijgen
|
|||
|
|||
Ik krijg nu foutboodschappen dat PkgBackup een betaalde app is. Ja, dat weet ik en ik heb ook betaald. Aan "Manage Account" geraak ik ook niet aan
|
|
||||
|
||||
Zijn er nog mensen waarbij de weer app niet meer werkt na de jailbreak?
|
|||
|
|||
Jailbreak goed verlopen.. Cydia staat erop, maar de standaard sources iphonerepo en xcellize installeert ie niet.. Geeft errors, waaronder cashing errors.. Iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu een gejailbreakte ipad 3 met firmware 5.1 Kan ik hem nu updaten naar firmware 6.1 zonder dat ik de ouwe gejailbreakte apps verlies? Of ben ik de ouwe apps die ik via jailbreak gedownload had kwijt?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Blijf je behouden
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://www.idownloadblog.com/2013/02...(iDownloadBlog) Laatst gewijzigd door MyFone; 04-02-13 om 21:38. Reden: info gevonden :) |
|
|||
|
|||
Iphone met succes gejailbreakt! Alleen sbsettings etc nog niet erop wat ik heb begrepen is dat t druk is bij cydia!
Trouwens mn geluid doet t ook nou weer yihaaa!! |
|
|||
|
|||
Eenvoudige vraag ? ik heb nu JB op ios 5.1.1 met iPhone4S. hoe restore ik nu naar iOS 6.1 zonder itunes, want daar verwacht ik toch veel foutmeldingen. Tinyumbrella blobs zijn gesaved.
|
|
|||
|
|||
via de iphone zelf kan je ook herstellen..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nu hopen dat er een Unthethered jailbraik van Redsnow komt. Dat is het beste vind ik zelf ze hebben alles erop en eraan zoals Hacktivate ..
|
|||
|
|||
wat ik me nou afvroeg he, kan je net als bij iOS 5 de .deb file via funbox in de autosave map doen en dan zo installeren? Kan ik tenminste SHSettings enzo installeren
|
|
||||
|
||||
Ik vind het wel raar dat mijn weer app niet meer op mijn IPad 3 staat
|
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|