evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Finding offsets is opgelost als sneeuw voor de zon, geduld is een schone zaak. gewoon wat langer wachten....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Finding offsets is opgelost als sneeuw voor de zon,
geduld is een schone zaak. gewoon wat langer wachten. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Na 20 minuten "Finding offsets", reboot. Na 5 minuten, nog steeds Apple-logo. Bricked?
unimp0rtanttech: IF YOU JAILBREAK OR PLAN ON JAILBREAKING, NEVER UPDATE OVER-THE-AIR. ALWAYS UPDATE THROUGH ITUNES. OTA BREAKS BLOB-CACHING. PLEASE RETWEET |
|
|||
|
|||
Bij mij bleef hij ook hangen op finding offset, maar na de iPad opnieuw opgestart te hebben was cydia daar!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik kan de jailbraik niet uitvoeren , het kan niet Hacktivaten dus kan ik dat beginscherm niet bypassen ..
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
OTA? Heb om 18:02 hersteld vanuit iTunes
|
|
||||
|
||||
Zou het kunnen ik zit nu op Ios 6.0.1 met jailbraik van REdsnow zou het lukken Evasion gewoon te installere me alles erop ?.
|
|
|||
|
|||
Al gelukt! blijf lang hangen maar uiteindelijk start ie opnieuw op en tadaaa JB staat er op!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik ga hem in DFU gooien, iPhone 5 is bricked op Apple-logo
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
als het inrode letters is wel
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
| J A I L B R O K E N | \iPhone 5/
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hier het probleem zal ik de jailbreak app wel kan openen op mijn iphone, en dat het beeld ook keurig zwart word, maar na 20 minuten nog geen resultaat, zal nu eens iphone herstellen en dan gaan we het gewoon nog een keer proberen
|
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|