evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) [/COLOR] Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door eddiemen Vreemd als ik een folder wil maken, krijg ik meteen een crash!. Nog meer die hier last van hebben?... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
oke thx jordy zal het proberen
|
|
|||
|
|||
Tijdens mijn jailbreak finale fase op iPhone zelf, kreeg ik de hele tijd te zien "patch kernel..." wie had dit ook? Door een reset kwam ik uiteindelijk wel voorbij deze stap, maar de juiste manier leek het mij niet?
|
|
|||
|
|||
Ik kan sinds de JB me iphone niet meer opladen, meer mensen last van? Nu wil ik mijn iphone helemaal opnieuw instellen via de iphone, alleen hij blijft nu maar laden. Hoe los ikdit op?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 februari 2013 om 09:45 ---------- Haal eerst Gridlock er eens af? Als het na het checken nog niet werkt, moeten we even op een reactie van een ander wachten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Deze is waarschijnlijk nog niet geoptimaliseerd voor iOS 6.1 helaas.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand ervaring al met lockinfo en springtomize?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmm, ik heb hem inmiddels in DFU mode gezet, alleen nu krijg ik telkens een foutcode 1611. Iemand enige idee voor een oplossing?
|
|
||||
|
||||
Heren en Dames, het is een dunne lijn van legaal tot illegaal. Lees de forumregels goed na voordat je een post over illegalen dingen hier plaatst!
|
|
|||
|
|||
Met de 4s lekker op 5.1.1 voorlopig. Veel nog niet ios6 compatible. En lockinfo 5 is crap! Upgrade....ik noem het eerder een downgrade. Erg jammer!
|
|
|||
|
|||
Nou dan toch maar WEL met de 4S op 6.1. Restoren naar 6.1 was een makkie met Redsnow. Daarna de JB van evasi0n, zonder problemen. Nu ff wachten op Pkgbackup en daarna itunes back-up ........
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jammer, thx voor de info.
|
|
|||
|
|||
batterij gaat inderdaad aardig sneller leeg. Heb pas iets van 3 of 4tweaks/apps uit Cydia. Gelukkig heeft de iPhone 5 wel een langere batterij-duur als mn vorige 4S.
Maar merk het absoluut, batterij gaat sneller leeg dan zonder JB |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga er van uit dat je in de instellingen van PkgBackup ook hebt ingesteld dat de packages moeten gescand worden. |
|
|||
|
|||
Ah sorry, ik heb het over ATPbackup. Pkgbackup ga ik ook nog draaien. Maar heb nog steeds dezelfde vraag
|
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|