evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Het gaat hier nu ook aardig met dingen installeren vanuit cydia! En dan bedoel ik met name de betaalde apps. Dus lijkt erop dat het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het gaat hier nu ook aardig met dingen installeren vanuit cydia! En dan bedoel ik met name de betaalde apps. Dus lijkt erop dat het gefixt is, of iig bijna
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
toch uiteindelijk problemen na terugzetten eea vanuit pkgbackup. Waarschinlijk teveel tweaks die nog imcompatible zijn. Maaaarrrr nu zit mijn 4S in een loop. Ik krijg alleen maar het apple logo te zien....... Wat nu ?? Iemand ??
|
|
|||
|
|||
proberen rebooten met homeknop +powerknop. Bij mij ook al meerdere keren gebeurd. En blijven proberen, soms lukte het bij mij pas na een keer of 4 a 5
|
|
|||
|
|||
@geert1976 En ja daar is die weerrrrr . Hoe kan ik dit nu voorkomen ??
|
|
|||
|
|||
Als jullie nou met z'n alle even vanaf nu tot 1400 niet op Cydia gaan, dan kan ik ook ff.
Zijn er veel crashes op de iPad (3)? Zie voornamelijk mensen met een iPhone klagen. |
|
|||
|
|||
Ieder z'n voorkeur Zephyr is top!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Net opnieuw geinstalleerd, foon herstart.. Niets.. |
|
|||
|
|||
@geert1976 Nou eerst maar de backup van itunes teruggezet. lijkt weer redelijk goed te gaan .......
|
|
|||
|
|||
JB was een eitje maar merk bij het terugzetten toch dat een aantal apps niet meer werken.
Ziggo app (all in 1 abbo) + tsProtector P tsProtector P houdt na deze JB de check niet meer tegen en hier dus einde oefening. Xcon geinstalleerd... doet ook niets. Geeft niet eens een melding. Is van Xcon wel iets terug te vinden in het normale config menu ? Ik zie niets. Het grootste drama vind ik scrollingboard (betaald) Super traag bij het scrollen, soms blijft de app regel onderin leeg, dan weer met 4 iconen, dan weer met 5 iconen. Wazig |
|
||||
|
||||
xCon hoef je niet te configureren, zou straight out of the box zijn werk moeten doen.
|
|||
|
|||
@pong38 ja dat heb ik ook met scrollingboard ......... Niks aan zo. Wanneer gaat dit stabiel worden ? Alleen met een update ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook onder 5.1.1. geen problemen met de Ziggo app Zit er sterk aan te denken om maar weer terug te gaan. Die gadgets van 6.1 brengen mij toch niet zoveel. |
|
|||
|
|||
Gewoon ff wachten. Laat anderen maar lekker *****n. Ik kom wel over de brug als de weg geplaveid is
|
|
|||
|
|||
Ik hoor hier bijna niemand klagen over het feit dat je telefoon niet opstart nadat je een reboot doet of uit en aan zet. Is dit niet het geval bij iedereen of ligt het daadwerkelijk aan winterboard? Je krijgt dan alleen een appel te zien
|
|
|||
|
|||
Kan iemand zich herinneren of er een tweak was voor de iPad waardoor je nfc ook full screen werd net als op de iPhone?
|
|
|||
|
|||
Mijn telefoon al meerdere malen herstart met jb erop, geen enkel probleem.
Heb geen winterboard geinstalleerd hier. |
|
|||
|
|||
Jailbreak ging soepel. Maar na een keer opnieuw opstarten, bleef die hangen op het appeltje.
Weer een uur klooien met DFU mode weer jailbreaken en weer backup terugzetten #%}@# gaat ook zo lekker snel als programma's als TomTom weer terug gezet moeten worden 😡 Daarnaast is Cydia zwaar overbelast, heb nu spijt dat ik niet een weekje gewacht heb.
|
||||||
|
||||||
Ik heb vannacht rond 5 uur 's ochtends PkgBackup weten te installeren. Cydia werkte weer langzaam aan (gewoon paar keer opnieuw proberen tot het werkt), maar verder wist ik niet welke tweaks compatible zijn en welke niet, dus het heeft vooralsnog niks uitgemaakt
Citaat:
Desondanks heb ik MobileSubstrate als eerste pakket (als user) handmatig geïnstalleerd vanuit de repo omdat meerdere tweaks tegelijk niet werkte. Citaat:
Springtomize zou klaar zijn. Net zoals CleverPin en PasswordPilot Pro. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
BigBoss en ModMyI zijn de 2 standaard bronnen die vol met tweaks staan en ze worden standaard geïnstalleerd (anders ff naar de repo link googlen). |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maakt het uit dat ik OTA heb gedaan? Werkt prima voor de rest want kon niet herstellen maar host file was gewoon goed
|
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|