evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik mis het niet zozeer eigenlijk, het maakt me niet uit of ik er wel of geen heb. Altijd handig als ik er wel een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik mis het niet zozeer eigenlijk, het maakt me niet uit of ik er wel of geen heb. Altijd handig als ik er wel een had natuurlijk, maar voel me zeker niet beperkt zonder. Die extra dingen die een paar seconden werk konden verminderen heb ik niet nodig, de iPhone 5 is toch snel genoeg om alles goed en snel uit te kunnen voeren!
|
|
|
||||
|
||||
Er zijn idd ergere dingen dan geen jailbreak hebben, maar vooral de SBSettings, en Lock calender mis ik. De Five Icon dock natuurlijk, en verder nog wat tweaks die m'n iPhone net dat ietsje persoonlijker maakte. Dus: Ik kan zonder, maar hoop stiekum toch dat de jailbreak voor de iPhone 5 er heel snel komt.
(iemand een idee hoe lang dit nog zal gaan duren ??)
|
|||
|
|||
Ik mis zeker wel enkele jailbreak apps. Maar ik ben ook overgestapt op ios 6. Het is even wennen sommige jailbreak apps te missen. Als er nog een jb komt zal ik die denk ik wel installeren. Maar ik ga niet zo snel meer apps kopen gezien de lange duur van het zonder jailbreak zitten.
Ik denk wel dat het uitblijven er voor kan zorgen dat ik op android over ga stappen wanneer ik een nieuwe telefoon koop. |
|
||||
|
||||
Er is vandaag bekend geworden dat de IOS6 jailbreak nog steeds in ontwikkeling is en de berichten dat ze gestopt zijn, niet kloppen.
Bron: iClarified - Apple News - Pod2g Says Work on a Jailbreak is Still Ongoing
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@planetbeing heeft een unthetered jailbreak op zij. Iphone 5
|
|
||||
|
||||
Het verhaal van Planetbeing en waarom de jailbreak er nog niet is.
Yeah, I’m not really sure what all the doom and gloom is about. The fact is, I have an untethered iOS 6.0.2 JB running on my iPhone 5 right now. The reasons it’s not released are because 1. releasing it would burn an exploit we want to save for ourselves so we can always get in to look at new firmware and help JB in the future, 2. iOS 6.1 is coming very soon and will likely break a small part of it anyway, there’s no point in sacrificing the many bugs it won’t break. Anyway, where there are 4+ bugs (that it took to get this to work), there’s gotta be one or two more so while jailbreaking is getting harder, reports of its death are highly exaggerated. This is not stuff I want to say over Twitter with 140 characters because I’m afraid of starting some sort of riot, but I like the smaller /r/jailbreak community more. |
|
|||
|
|||
Ik denk toch dat ze hem moeten opengooien zie maar wat er is gebeurd met 4.3.1 Apple closed The door again
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Er zijn meer dan genoeg ongeduldige mensen op dit moment geloof ik.
|
|
|||
|
|||
Ik draai nog steeds 5.1.1. en ik wacht gewoon braaf dat de 6.x.x Untethered JB er is SBSettings etc vind ik toch wel erg top en gebruik ik dagelijks!
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 4s tijdelijk weer ingebruik genomen totdat de jb uit is
|
|
||||
|
||||
Kan je lang wachten op een JB voor IOS6 en iphone 4s en hoger,zeker met de komst van de 5s en ander iphone's en IOS 7 dit jaar ....
|
|
|||
|
|||
Maakt mij niet uit ik heb in ieder geval een jb op 5.1
|
|
|||
|
|||
Citaat:
The reasons it’s not released are because 1. releasing it would burn an exploit we want to save for ourselves so we can always get in to look at new firmware and help JB in the future, 2. iOS 6.1 is coming very soon and will likely break a small part of it anyway, there’s no point in sacrificing the many bugs it won’t break. |
|
||||
|
||||
Snap je wel wat daar staat?
|
|
|||
|
|||
En ondertussen update ik mijn iPad mini fijn naar 6.0.2.
Ik vind het wel goed. Ik zie wel of - en zo ja, wanneer - er nog een jailbreak komt. |
|
|||
|
|||
Yep ze moeten gewoon nog wat meer bugs vinden, vinden ze die niet gaat het wat langer duren, en anders gaat hij vast wel eerder komen...staat trouwens niet in dit stukje
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 januari 2013 om 20:01 ---------- Moet geen kwaad kunnen want daar hebben ze de unthethered op draaien, ik update hem niet heb namelijk geen Wi-Fi problemen dus hoef ik ook de update niet |
|
||||
|
||||
Kan niet wachten op de awesome thema's die er gaan komen op de iPhone 5 als ik heel eerlijk ben, is ook een van de dingen die ik wel erg mis in de JB loos tijd!
|
|
|||
|
|||
Hoi allen
Enige wat ik mis is sbssetting. Soms is mijn batt bijna leeg, met twee toetsen kon ik 3g en Wi-Fi uitzetten. Nu een kleine omwegje. |
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|