evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Release zal hoogstwaarschijnlijk zondag zijn.......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Release zal hoogstwaarschijnlijk zondag zijn....
|
|
|
|||
|
|||
Het lijkt er op dat we vooral zondag deze twitteraccount in de gaten moeten houden:
https://twitter.com/evad3rs |
|
|||
|
|||
Citaat:
Untethered jailbreak iOS 6.1 aanstaande zondag verwacht (jailbreak) - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Toen ik dit draadje startte kon ik niet overzien dat er zoveel reacties op zouden komen.
Anyway, ik ben nu een kleine 2 maand verder en nu de jailbreak 6.x aan komt moet ik zeggen dat ik het toch voorlopig zonder jailbreak ga proberen. Op een of andere manier gaat het me best goed af zonder jailbreak. Vooral op mijn 3GS merk ik gewoon een wezenlijk verschil qua performance. Zonder jailbreak is ie flink sneller. |
|
|||
|
|||
M'n vriendin heeft 'm nog op 5.1 draaien. Verstandig om al meteen te updaten+jailbreaken na release? Of even wachten? Ivm alle tweaks etc. Die nog niet ios6 compatible zijn? Of gaat dat heel snel?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat gevoel had ik ook al. Ik denk dat ik het even aankijk. Zodra er veel 'ios6 compatible' verschijnt upgraden we hem wel
|
|
||||
|
||||
Ik ben al die tijd ook gewoon op 5.1.1 blijven zitten. In eerste instantie m'n iPhone 5 een aantal maanden laten verstoffen omdat de 4 simpelweg feature-wise superieur is dankzij de jailbreak. Nu gebruik ik ze tegelijk
Obvious facts are obvious. |
|
|||
|
|||
Voor mij een kleine onduidelijkheid. Ik heb een iPhone 5 en draait momenteel op iOS 6.0
Dien ik dan nu al via me laptop een update uit te voeren naar 6.1 of kan ik bij de komst ook gewoon bijwerken met aangepaste iOS versie van 6.1? Graag de makkelijkste oplossing |
|
|||
|
|||
De makkelijkste oplossing is een OTA update. Maar blijkbaar kan de OTA ramdisk image in de weg zitten voor de jailbreak.
Een update met iTunes is niet het makkelijkste maar in ieder geval het zekerste Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 29-01-13 om 20:58. Reden: Foutief lidwoord |
|
||||
|
||||
Hier de OTA al gedaan. Zondag maar eens kijken of het lukt op de iPad 4
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
moet dit een schone installatie zijn dan ? of is een upgrade ook goed?
|
|
|||
|
|||
ze raden aan dat het een schone installatie wordt en dat je dan je reservekopie terugzet...
|
|
||||
|
||||
Upgrade is ook goed, zolang je het via iTunes doet.
Oh ik zie dat je een jailbreak hebt. Ik zou herstellen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
https://twitter.com/planetbeing/stat...39283008483328 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog nooit gedaan inderdaad. Gewoon updates via iTunes.
We zullen het zondag gaan beleven (of niet). |
|
||||
|
||||
|
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|