evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Kuoi Ik heb alles hier net herstelt met Itunes, nadat ik een OTA had gedaan. Kwestie van goed voorbereid te zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik wacht überhaupt nog even met updaten. Straks moet ik misschien een iOS stitchen oid of alsnog een herstel doen. Kan ik weer aan de slag Ik w8 nog even af....
|
|
|||
|
|||
Jailbreak 6.1
Zondag avond om 19:00 lokale tijd zal de nieuwste jailbreak gereleased worden. Dan kunnen alle Iphones dus ook de 4S en de 5 met I.O.S. 6.1 gejailbreakt worden. Houd deze site in de gaten. www.evasi0n.com Het is de officiële site van het gronic dev team.
Laatst gewijzigd door BokkieAndijk; 01-02-13 om 14:36. Reden: Extra info |
|
|||
|
|||
Dat is nu eens écht nieuws, vers van de pers
Untethered jailbreak iOS 6.1 aanstaande zondag verwacht (jailbreak) - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
@timosha, jij houd twitter ook nauwlettend in de gaten merk ik? Haha
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En ondertussen zitten ze aan 75% ... maar ik denk toch dat ze op Zondag zullen houden . Ik hoop natuurlijk dat het vroeger wordt. Duimen maar |
|
|||
|
|||
Wat ik mis zonder jailbreak :
- Anyring, zodat ik alles wat ik wil kan instellen voor beltoon, sms of email geluid - no spot, word gek van dat spotlight beginscherm anders. |
|
||||
|
||||
Ja hetzelfde hier; met een jailbreak heb ik alles in folders en heb ik Spotlight uitgeschakeld. Zonder jailbreak heb ik (nog) 400 pagina's, dan komt Spotlight wel handig uit...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je dan van je Home naar links swipe, lockt je iphone ipv dat je spotlight in beeld krijgt En mis zephyr ook heel erg, en swipebright pfff nog 1 dagje uithouden ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 februari 2013 om 11:04 ---------- Hoopppppp dat de jb gewoon lekker vandaag uitkomt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zou het dit weekend al zover kunnen zijn ofwa?
|
|
|||
|
|||
morgen wrs...
|
|
|||
|
|||
80% beta testing os x
|
|
|||
|
|||
Ik wil straks graag mijn gejailbreakde iPod upgraden naar iOS 6.1 om hem dan vervolgens opnieuw te jailbreaken. Kan dit zonder dat mijn tweaks verwijderd worden?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|