evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Stap als ik naar een Android toestel als Samsung s3. Dit apparaat is al Door de fabrikant zogenaamd gejailbreaked, dus niet beperkt als een iphone, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Stap als ik naar een Android toestel als Samsung s3. Dit apparaat is al Door de fabrikant zogenaamd gejailbreaked, dus niet beperkt als een iphone, ik heb ook met plezier jarenlang gebruik gemaakt van een iphone maar dit is de waarheid en nog vele andere opties zoals geen gebrek aan geheugen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Wat doe je hier dan?
En een S3 is niet "gejailbreaked", integendeel. Je moet daarbij rooten om volledige vrijheid te krijgen. Maar als het jou beter bevalt dan een iPhone, prima! Ajuus. |
|
|||
|
|||
Een iPhone zònder jailbreak draait al rondjes om elk willekeurig Android-draakje.
Laat staan mèt jailbreak. Maar voor 13-jarige jongetjes, die op hun zolderkamer graag hackertje spelen, is Android natuurlijk de bom! Ik houd het echter toch nog even fijn bij mijn iPhone. |
|
|||
|
|||
even een vraag , ik heb nu een iphone 5 met ios 6.0.0 en heb nu een backup gemaakt , ook met tinyumbrella . kan ik of is het nu al goed/verstandig om een update uit te voeren naar 6.1?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja weet ik niet ik vraag liever een keer dan dat er nader tijd gezet word dat had je niet moeten doen . maar uit jou woorden begrijp ik dat ik dat gerust kan doen..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
0. Backup maken in iTunes 1. In iTunes restoren naar 6.1 (gebruik iTunes en niet OTA) 2. de komende jalbreak uitvoeren 3. Backup terugzetten Ik heb 6.1 al geinstalleerd en een backup teruggezet om even met 6.1 te testen. Zodra de JB uit is volg ik bovestaande procedure. |
|
|||
|
|||
Ik heb de update 6.1 OTA gedaan en zag later op dat het toch beter was om dit te doen via iTunes. Ik heb de iphone 4 dan ook hersteld.
Vandaag probeerde: ik Je kunt ondertussen ook de SHSHs (een per toestel unieke handtekening) voor iOS 6.1 opslaan, met behulp van Tiny Umbrella, Ik lees nu in de log : You have saved your iPhone4 4.3.1 (8G4) SHSH locally and the request was sent to CYDIA. This means that CYDIA DOES have your SHSH dit heb ik lang geleden eens gedaan 01/30/2013 10:51:29.476 CYDIA DOES NOT HAVE YOUR SHSH FOR iPhone4 6.1 (10B144) THERE IS NO WAY FOR YOU TO GET THEM. SORRY. YOU ARE JUST TOO LATE ik ben al te laat hier ? Hoe komt dat? Ik ben nog een leek maar de handleidngen lijken ook al zo oud te zijn |
|
||||
|
||||
Ze hebben maar 1 foutmelding geïnstalleerd. Je hebt je iPhone nooit gejailbreakt op iOS 6.1, dus Cydia heeft jouw SHSH niet. Zet in Geavanceerd de Cydia optie uit.
|
|
|||
|
|||
is het nog niet mogelijk om je shsh naar cydia te sturen ? de nieuwste 6.1 ? was er toevallig ook mee bezig, maar lukt niet. ook al heb ik de optie in advanced uitgezet
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb op een knoei-iPhone 4S nooit een JB gehad op iOS 6.0.1 maar Cydia heeft die SHSH hashes wel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Genaral: iPhone4 4.3.1(8G4) iPhone4 6.1(108144) Nu wachten op de jailbreak Ik lees: Untethered jailbreak iOS 6.1 aanstaande zondag verwacht (jailbreak) - iPhoneclub.nl oftewel zondag 3 februari om 15:00 "TOT" maandag 4 februari 09:00 Nederlandse tijd. Is dit dan maar voor een beperkte tijd te downloaden? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@Bubbly
Nog een heel speciale tip voor jou In een ander, nu verwijderd, topic hadden wij het over PKGbackup. Blijkbaar gebruik jij dit tooltje ook. Als je na de nieuwe jailbreak voor iOS 6.1 PKGBackup gaat gebruiken om apps en tweaks te restoren vergeet dan niet om Rocky Racoon uit te vinken in de restore. Doe je dat niet zou je wel eens heel wat problemen kunnen tegenkomen. |
|
|||
|
|||
Haha een iphone met een notificationcenter zonder sbsettings. Dat is geen service jongen, ik hoef namelijk geen jailbreak uit te voeren om dat ***** sb settings toe te voegen via cydia en dat gezeik met shsh en restore. Bu dat heeft een Samsung niet
|
|
|||
|
|||
Het is goed kerozine. Je hoeft je keus niet te verdedigen hoor.
Je bent tevreden met wat je hebt. En ik ben tevreden met wat ik heb. Ik rijd in een Chevrolet en mijn buurman in een Peugeot. Allebei zijn we er blij mee. En dat is goed toch? |
|
|||
|
|||
wat doet iemand op een iphone forum als die een samsung toestel heeft? jaloezie of gewoon ff ouwehoeren? laat ieder lekker zijn eigen keuze maken . ik heb bv samsung gehad nou sorry maar doe mij maar een iphone, ieder zijn keuze, klaar !
|
|
||||
|
||||
Dus Cydia vraagt dat automatisch al aan bij Apple? Doet Cydia dat ook automatisch als je sinds de launch van een nieuwe versie Cydia niet geopend hebt?
Citaat:
Zoals ik zal zei: Als het jou beter bevalt dan een iPhone, prima! Toch merkwaardig dat je een jailbroken iPad 2 verkiest boven een Android tab, terwijl je Android net de hemel in prijst |
|
|||
|
|||
|
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|