//

evasi0n jailbreak (firmware 6.x)

evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Stap als ik naar een Android toestel als Samsung s3. Dit apparaat is al Door de fabrikant zogenaamd gejailbreaked, dus niet beperkt als een iphone, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #141  
Oud 30-01-13, 02:50
kerozine kerozine is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 72
Standaard

Stap als ik naar een Android toestel als Samsung s3. Dit apparaat is al Door de fabrikant zogenaamd gejailbreaked, dus niet beperkt als een iphone, ik heb ook met plezier jarenlang gebruik gemaakt van een iphone maar dit is de waarheid en nog vele andere opties zoals geen gebrek aan geheugen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 30-01-13, 04:05
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Wat doe je hier dan?

En een S3 is niet "gejailbreaked", integendeel. Je moet daarbij rooten om volledige vrijheid te krijgen. Maar als het jou beter bevalt dan een iPhone, prima! Ajuus.
  #143  
Oud 30-01-13, 09:00
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Een iPhone zònder jailbreak draait al rondjes om elk willekeurig Android-draakje.
Laat staan mèt jailbreak.

Maar voor 13-jarige jongetjes, die op hun zolderkamer graag hackertje spelen, is Android natuurlijk de bom!

Ik houd het echter toch nog even fijn bij mijn iPhone.
  #144  
Oud 30-01-13, 10:43
boko boko is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Rijssen
Berichten: 51
Standaard

even een vraag , ik heb nu een iphone 5 met ios 6.0.0 en heb nu een backup gemaakt , ook met tinyumbrella . kan ik of is het nu al goed/verstandig om een update uit te voeren naar 6.1?
  #145  
Oud 30-01-13, 10:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boko Bekijk bericht
kan ik of is het nu al goed/verstandig om een update uit te voeren naar 6.1?
De aangekondigde jailbreak is voor iOS 6.1. Waarom zou het dan onverstandig of niet goed zijn om nu reeds up te daten naar iOS 6.1?
  #146  
Oud 30-01-13, 10:48
boko boko is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Rijssen
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
De aangekondigde jailbreak is voor iOS 6.1. Waarom zou het dan onverstandig of niet goed zijn om nu reeds up te daten naar iOS 6.1?
ja weet ik niet ik vraag liever een keer dan dat er nader tijd gezet word dat had je niet moeten doen . maar uit jou woorden begrijp ik dat ik dat gerust kan doen..
  #147  
Oud 30-01-13, 10:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boko Bekijk bericht
.... maar uit jou woorden begrijp ik dat ik dat gerust kan doen..
Doe maar, maar doe de update met iTunes
  #148  
Oud 30-01-13, 10:58
defisit defisit is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boko Bekijk bericht
ja weet ik niet ik vraag liever een keer dan dat er nader tijd gezet word dat had je niet moeten doen . maar uit jou woorden begrijp ik dat ik dat gerust kan doen..
Je kunt nu inderdaad al veilig restoren naar 6.1 maar in combinatie met een jailbreak is het beste om de jailbreak uit te voeren op een volledig schoon gerestored toestel en dus niet nadat je een backup hebt teruggezet.

0. Backup maken in iTunes
1. In iTunes restoren naar 6.1 (gebruik iTunes en niet OTA)
2. de komende jalbreak uitvoeren
3. Backup terugzetten

Ik heb 6.1 al geinstalleerd en een backup teruggezet om even met 6.1 te testen. Zodra de JB uit is volg ik bovestaande procedure.
  #149  
Oud 30-01-13, 11:55
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Ik heb de update 6.1 OTA gedaan en zag later op dat het toch beter was om dit te doen via iTunes. Ik heb de iphone 4 dan ook hersteld.

Vandaag probeerde: ik Je kunt ondertussen ook de SHSHs (een per toestel unieke handtekening) voor iOS 6.1 opslaan, met behulp van Tiny Umbrella,

Ik lees nu in de log :
You have saved your iPhone4 4.3.1 (8G4) SHSH locally and the request was sent to CYDIA. This means that CYDIA DOES have your SHSH

dit heb ik lang geleden eens gedaan

01/30/2013 10:51:29.476 CYDIA DOES NOT HAVE YOUR SHSH FOR iPhone4 6.1 (10B144) THERE IS NO WAY FOR YOU TO GET THEM. SORRY. YOU ARE JUST TOO LATE

ik ben al te laat hier ?
Hoe komt dat?

Ik ben nog een leek maar de handleidngen lijken ook al zo oud te zijn
  #150  
Oud 30-01-13, 11:57
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Ze hebben maar 1 foutmelding geïnstalleerd. Je hebt je iPhone nooit gejailbreakt op iOS 6.1, dus Cydia heeft jouw SHSH niet. Zet in Geavanceerd de Cydia optie uit.
  #151  
Oud 30-01-13, 12:07
boko boko is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Rijssen
Berichten: 51
Standaard

is het nog niet mogelijk om je shsh naar cydia te sturen ? de nieuwste 6.1 ? was er toevallig ook mee bezig, maar lukt niet. ook al heb ik de optie in advanced uitgezet
  #152  
Oud 30-01-13, 12:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Je hebt je iPhone nooit gejailbreakt op iOS 6.1, dus Cydia heeft jouw SHSH niet.
Om SHSH hashes van iOS 6.1 in Cydia op te slagen hoeft er geen jailbreak te zijn op iOS 6.1. Ik heb het gevoel dat Cydia de laatste tijd nogal traag is met het opslagen van nieuwe SHSH hashes, als ze überhaupt nog opgeslagen worden.

Ik heb op een knoei-iPhone 4S nooit een JB gehad op iOS 6.0.1 maar Cydia heeft die SHSH hashes wel.
  #153  
Oud 30-01-13, 12:35
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Ze hebben maar 1 foutmelding geïnstalleerd. Je hebt je iPhone nooit gejailbreakt op iOS 6.1, dus Cydia heeft jouw SHSH niet. Zet in Geavanceerd de Cydia optie uit.
Ik denk dat het gelukt is ?
Genaral:
iPhone4 4.3.1(8G4)
iPhone4 6.1(108144)

Nu wachten op de jailbreak
Ik lees: Untethered jailbreak iOS 6.1 aanstaande zondag verwacht (jailbreak) - iPhoneclub.nl
oftewel zondag 3 februari om 15:00 "TOT" maandag 4 februari 09:00 Nederlandse tijd.

Is dit dan maar voor een beperkte tijd te downloaden?
  #154  
Oud 30-01-13, 12:38
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner1963 Bekijk bericht
Is dit dan maar voor een beperkte tijd te downloaden?
Nee. Dat gaat over het tijdsverschil met Amerika.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #155  
Oud 30-01-13, 12:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

@Bubbly

Nog een heel speciale tip voor jou In een ander, nu verwijderd, topic hadden wij het over PKGbackup. Blijkbaar gebruik jij dit tooltje ook.

Als je na de nieuwe jailbreak voor iOS 6.1 PKGBackup gaat gebruiken om apps en tweaks te restoren vergeet dan niet om Rocky Racoon uit te vinken in de restore. Doe je dat niet zou je wel eens heel wat problemen kunnen tegenkomen.
  #156  
Oud 30-01-13, 12:59
kerozine kerozine is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 72
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Wat doe je hier dan?

En een S3 is niet "gejailbreaked", integendeel. Je moet daarbij rooten om volledige vrijheid te krijgen. Maar als het jou beter bevalt dan een iPhone, prima! Ajuus.
Haha een iphone met een notificationcenter zonder sbsettings. Dat is geen service jongen, ik hoef namelijk geen jailbreak uit te voeren om dat ***** sb settings toe te voegen via cydia en dat gezeik met shsh en restore. Bu dat heeft een Samsung niet
  #157  
Oud 30-01-13, 13:38
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Het is goed kerozine. Je hoeft je keus niet te verdedigen hoor.

Je bent tevreden met wat je hebt. En ik ben tevreden met wat ik heb.

Ik rijd in een Chevrolet en mijn buurman in een Peugeot.
Allebei zijn we er blij mee. En dat is goed toch?
  #158  
Oud 30-01-13, 14:30
boko boko is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Rijssen
Berichten: 51
Standaard

wat doet iemand op een iphone forum als die een samsung toestel heeft? jaloezie of gewoon ff ouwehoeren? laat ieder lekker zijn eigen keuze maken . ik heb bv samsung gehad nou sorry maar doe mij maar een iphone, ieder zijn keuze, klaar !
  #159  
Oud 30-01-13, 14:46
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Dus Cydia vraagt dat automatisch al aan bij Apple? Doet Cydia dat ook automatisch als je sinds de launch van een nieuwe versie Cydia niet geopend hebt?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
@Bubbly

Nog een heel speciale tip voor jou In een ander, nu verwijderd, topic hadden wij het over PKGbackup. Blijkbaar gebruik jij dit tooltje ook.

Als je na de nieuwe jailbreak voor iOS 6.1 PKGBackup gaat gebruiken om apps en tweaks te restoren vergeet dan niet om Rocky Racoon uit te vinken in de restore. Doe je dat niet zou je wel eens heel wat problemen kunnen tegenkomen.
Ga ik zeker op letten, dank u
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kerozine Bekijk bericht
Haha een iphone met een notificationcenter zonder sbsettings. Dat is geen service jongen, ik hoef namelijk geen jailbreak uit te voeren om dat ***** sb settings toe te voegen via cydia en dat gezeik met shsh en restore. Bu dat heeft een Samsung niet
Zoals ik zal zei: Als het jou beter bevalt dan een iPhone, prima! Toch merkwaardig dat je een jailbroken iPad 2 verkiest boven een Android tab, terwijl je Android net de hemel in prijst
  #160  
Oud 30-01-13, 15:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Doet Cydia dat ook automatisch als je sinds de launch van een nieuwe versie Cydia niet geopend hebt?
Je moet Cydia af en toe wel eens openen. Vroeger stond er dan een bericht dat Cydia bezig was met het ophalen van de SHSH hashes.
Reageren

Labels
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden



Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Firmware - Jailbreak Fmkk Jailbreak 0 15-04-11 11:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:25.