evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Op die manier. Toch jammer dat Saurik na al die jaren van luieren en geld binnenhalen, nog steeds haast geen moeite steekt in het verbeteren ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Op die manier. Toch jammer dat Saurik na al die jaren van luieren en geld binnenhalen, nog steeds haast geen moeite steekt in het verbeteren van zijn miljoenen opleverende platform.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
je kan natuurlijk nooit te laat zijn voor 6.1 aangezien deze pas uit is, je hebt ook Cydia niet nodig voor het opslaan van je SHSH blob. Gewoon via tinyumbrella opslaan bij Apple vandaan en dus in tabblad advanced "Request SHSH from Cydia" uitvinken.
|
|||
|
|||
gisteren bekend gemaakt!!!! De nieuwe website van de mannen van Evaders:
evasi0n iOS 6.x Jailbreak - official website of the evad3rs Vanaf deze site te downloaden. (waarschijnlijk vanaf a.s. zondag) Ziet er erg mooi uit! nog 'n paar daagjes wachten.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
LOL, reclame voor de LG optimus op de site van evad3rs
|
||||
|
||||
Eindelijk, de jailbreak is er dit weekend! Bedankt voor de link.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Ik ben er klaar voor, alvast alles van 6.1 voorzien
|
|
|||
|
|||
voor de die-hard JB'ers....vraagje;
Ik wil het als volgt gaan doen; ik zit nu al met 6.1 op mn iPhone 5. Zodra de JB uit is, wil ik een volledige Restore via iTunes uitvoeren, eerst zonder back up terug te zetten, Jailbreaken, daarna pas de back up terugzetten. Of volstaat het al met mn huidige situatie, volledige (dus met al mn gegevens/apps/foto's) iOS 6.1 en daar gelijk de JB overheen? wat raden jullie aan? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bij de laatste 2 JB tools was het aangeraden om deze te gebruiken vanaf een hele schone IOS, kans daarop is dus aanwezig. Via twitter werd de indruk gewekt dat er misschien een simpele "slide to jailbreak" zou komen zoals jailbreakme was, maar dat gerucht is gisteren dus definitief de wereld uit geholpen.
Mijn tip: als je al 6.1. draait gewoon even de berichten afwachten voordat je gaat jailbreaken. Loopt je iDevice nog niet op IOS 6.x.x dan pas gaan er werk van gaan maken zodra de tool uit is. |
|
|||
|
|||
had ik ff over het hoofd gezien, Timosha
thanks voor de info, FridgeNL! |
|
|||
|
|||
Beste applefreaks,
Zelf ben ik nog verse Apple newbie , pas geleden een ipad4 gekocht. Zoals ik eerder postte , vind ik het een beetje tegenvallen op ipad qua wijzigingsvrijheid van de UI en nog wat aantal dingen qua apps. Na lange check op YouTube zie ik dat je wel best veel kan met een ipad/iPhone. Dus ik zit nu ook zeker op JB te wachten. Alleen lees ik hier dat er zovele manieren zijn om je gereed te maken voor JB as zondag en dat je device moet backuppen , updaten via itunes or what ever en ook weer niet , jailbreakme of restore shsh en nog wat. Ik moet toegeven dat ik als n nieuwe Apple gebruiker niet veel van snap wat hier word gezegd. Wat ik wel graag wil is dat ik as zondag vlekkeloos, probleemloos wil jailbreaken zonder al te veel gedoe. Zou iemand hier mij kunnen helpen/vertellen wat ik precies moet doen, stap voor stap om mijn ipad veilig te jailbreaken? Dat zou mij n gerust gevoel geven. ( mijn iOS is nog steeds 6.0.1) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
68%: Applications for Windows and OS X are finished. Remains linux and some testing. Come back soon!
evasi0n iOS 6.x Jailbreak - official website of the evad3rs
|
|||
|
|||
heeeeeel misschien dan toch nog vòòr zondag gereed??
|
|
|||
|
|||
Ik wacht alle enthousiastelingen van zondag even rustig af.
Maandag naar mijn werk en 's-avonds alle do's en don'ts maar eens rustig bijlezen hier. Scheelt al de helft van de verassingen
|
|||
|
|||
Citaat:
Kwestie van goed voorbereid te zijn Ik kijk al uit naar Zondag ! |
|
||||
|
||||
Mogelijk kont de tool al eerder....
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|