evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Wordt bij PKGBackup alles opgeslagen, dus ook bijvoorbeeld je SMS en Whatsapp gesprekken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wordt bij PKGBackup alles opgeslagen, dus ook bijvoorbeeld je SMS en Whatsapp gesprekken?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Stel dat je nu een jailbreak hebt op iOS 5.1.1 en je maakt een backup, of beter gezegd een lijstje, met Aptbackup dan gaat het appje Rocky Racoon mee opnemen in zijn lijstje. Als je na de nieuwe jailbreak Aptbackup gaat gebruiken om de apps en tweaks te restoren dan gaat Aptbackup zijn lijstje afwerken. En wat staat er ook in dat lijstje? Juist, Rocky Racoon. Dat zou wel eens voor serieuze problemen kunnen zorgen. My five cents Je kan met PKGbackup ook een backup maken van "Stock Apps" en "App Store Apps". Als je dus Messages en Whatsapp mee opneemt in de backup dan kan dat wel. |
|
|||
|
|||
Kun je gewoon je Ipod updaten via itunes van 5.1.1 met JB ---> 6.1?
Of moet je eerst je jailbreak op een één of andere manier verwijderen ?? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
PKGBACKUP - Screenshots |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb juist telkens dat PKG crasht, iemand een idee? of een ander wel goed backup app?
|
|
|||
|
|||
Lekker wachten tot aankomende zondag en dan kan je weer jailbreaken.... Probleem opgelost!!
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik zelf appbackup om de save data van m'n apps te backuppen. Tweaks schrijf ik op een lijstje en zet ik handmatig terug.
|
|
||||
|
||||
Rocky Racoon maakt de iOS 5 jailbreak untethered. Als je Aptbackup gebruikt, moet je racoon verwijderen uit het .txt bestand en in PkgBackup kun je het deselecteren aleer je de back-up terugplaatst.
|
|
|||
|
|||
Unthetered Jailbreak iOS 6.0 en hoger voor ALLE iDevices, morgen?!
Ik heb op iPhoneclub nog niks gezien over de a.s. jailbreak, misschien lees ik er overheen of ben ik te goed gelovig maar het ziet er wel goed naar uit!
Het Dev-Team evad3rs, dat bestaat uit de hackers pimskeks, planetbeing, MuscleNerd en pod2g, kondigde gisteren aan dat de untethered iOS 6.1 jailbreak zo goed als af is. Vandaag is het team begonnen met een gesloten bètatest waardoor een aantal vertrouwde personen alvast de jailbreak uitgebreid kunnen uitproberen. Hiermee proberen de hackers te voorkomen dat de definitieve versie fouten bevat. Het jailbreakprogramma evasi0n zal gebruikt kunnen worden om de tweede generatie Apple TV, iPhone 3Gs, iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5, iPod touch 4e generatie, iPod touch 5e generatie, iPad 2, de nieuwe iPad, iPad mini en de iPad met Retina-display met iOS 6.0 of hoger te jailbreaken. De untethered jailbreak voor iOS 6.0 en hoger is aanstaande zondag op deze deze website te downloaden. Overigens is deze JB ook geschikt voor de laatste ATV (5.2) firmware, NIET voor de ATV3 (helaas).
|
|||
|
|||
Citaat:
In een vorig bericht lees ik dat Aptbackup ondertussen ook "save data" van apps kan opslagen. Dat is blijkbaar nieuw. Hoe slaat Aptbackup die SQLite databases dan op in een tekstbestand (.txt)? |
|
||||
|
||||
Oh is dat zo? Ik had niet verwacht dat Aptbackup ooit een update zou krijgen, heb het ook al een jaar of anderhalf niet gebruikt. Bij mij werkte het ook niet altijd betrouwbaar, soms werd die lijst verwijderd en was je dus je "back-up" kwijt.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Pff wat een gedoe zeg voor een jailbreak.
Hoezo iedereen in spanning houden en sinds wanneer zijn donaties geaccepteerd ? Vroeger ging dat naar dev>nul
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Sinds Absinthe 2 worden donaties geaccepteerd.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 februari 2013 om 21:49 ---------- Saurik is blijkbaar ook aan het wakker worden. Er is een grote Cydia update met updates voor 18 Core packages. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Probeer eens Datadeposit....
Ideale app |
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|