evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo,wil graag mijn nieuwe ipad jailbreaken .maar wat moet ik nog meer erop zetten als cydia ,heb ooit iemand cydia erop laten zetten en er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreak
hallo,wil graag mijn nieuwe ipad jailbreaken .maar wat moet ik nog meer erop zetten als cydia ,heb ooit iemand cydia erop laten zetten en er dik voor betaald €70 ,moet ik weer gaan sparen of kan iemand me helpen .U zou me er een groot plezier mee doen .Gr Corrie
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als er op die iPad 3 inderdaad iOS 6.1.3 staat, zoals in jouw profiel is aangegeven, dan kan je die niet jailbreaken.
Als er iOS 6.0 -> 6.1.2 opstaat dan kan je jailbreaken met evasi0n. Na de jailbreak staat Cydia automatisch op de iPad. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor de volgende keer raad ik u aan om eerst na te denken voordat u simpelweg iets gaat betalen terwijl dat helemaal niet hoeft. |
|
|||
|
|||
sorry er staat 6.1.2 op maar hoe kan ik dan downloaden ,zou U me dat misschien kunnen uitleggen in het kort,of moet ik er nog iets opzetten
Gr Corrie |
|
|||
|
|||
Download evasi0n:
evasi0n iOS 6.x Jailbreak - official website of the evad3rs Volg de instructies en jailbreak de iPad. Als de jailbreak uitgevoerd is staat Cydia op de iPad. Dat is alles. |
|
|||
|
|||
Hij bedoelt welke tweaks hij uit Cydia moet downloaden.
Kijk op de homepage van Cydia eens onder "Featured" en dan onder de diverse rubrieken. Een leuke verzameling van essentiele tweaks als iFile en Winterboard zijn daar te vinden, maar ook specifieke tweaks als My3G en Springtomize. |
|
|||
|
|||
Iphone blijft hangen op apple logo
Ik heb een iphone 4.
Ik probeerde mijn jailbreak er vandaag af te halen via mijn telefoon en niet via de computer. Vervolgens zette ik mijn telefoon uit en opnieuw aan. Maar helaas bleef hij hangen op het apple logo. Om dee 5/10 seconden komt het apple logo in beeld. Ik heb hem geprobeert om aan de computer te leggen maar de computer leest het apparaat niet. De computer geeft niet aan dat er een telefoon aan gekoppelt is, dus ik kan niets veranderen via de computer. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? ??? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik op de hier 4 posts boven op de link evasi0n iOS 6.x Jailbreak - official website of the evad3rs klik ga ik naar evasi0n7 - iOS 7.x Jailbreak.
Kan deze gebruikt worden voor een jailbreak op een 6.x ? zo niet waar kan ik de juiste dan downloaden? |
|
||||
|
||||
evasi0n - iOS 6.x Jailbreak - Free download and software reviews - CNET Download.com
Op eigen risico (Cnet is op zich betrouwbaar). Edit: De iOS 7 versie jailbreakt niet iOS 6 apparaten.
|
|||
|
|||
Is "evasi0n - iOS 6.x Jailbreak - Free download and software reviews - CNET Download.com" dit de laatste versie voor 7? d
Dus voor alle 6 versies? ook 6.1.5 |
|
||||
|
||||
6.1.5 moet je tethered jailbreaken. Daarna kun je p0sixspwn opzoeken in Cydia en installeren om er een untethered jailbreak van maken
http://blog.ih8sn0w.com Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
loop gewoon eens door de posts en je zal zien dat je het zelf ook wel gaat kunnen je moet er niet voor gestudeerd hebben succes |
|
|||
|
|||
Sorry ik ben een NOOB
Betekend dit dat ik voor 6.1.5 evasi0n - iOS 6.x Jailbreak - Free download and software reviews - CNET Download.com niet kan gebruiken ? Citaat:
1) Have a tethered jailbreak (either via redsn0w [Point to 6.0 IPSW] or sn0wbreeze). |
|
||||
|
||||
Dat klopt. Je zult redsn0w of sn0wbreeze moeten gebruiken. Hier is de iPc handleiding:
Jailbreak handleiding iOS 7 (evasi0n voor iPhone en iPad) |
|
|||
|
|||
Sorry ik snap het niet,...
Citaat:
waar kan ik vinden wat ik moet doen voor 6.1.5? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hierna moet je op cydia een pakket installeren zodat het untethered wordt en je iphone probleemloos opnieuwgestart kan worden ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 december 2013 om 19:13 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
OK duidelijk,.. nu nog: waar kan ik redsnow downloaden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|