evasi0n jailbreak (firmware 6.x) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) paar keer refresh gedaan: 90%: Final testing and preparation. Come back soon! Next step: Release!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
paar keer refresh gedaan:
90%: Final testing and preparation. Come back soon! Next step: Release! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
@heerlen
Cache verwijderen en niet zo vaak refreshen dat de scripts stoppen met werken Script is sowieso 90% dus lager dan dat zul je niet komen tenzij je de datum van je computer een week achteruit zet (denk ik ) |
|
|||
|
|||
hahaha de laptop op mijn werk is gaar, misschien dat het daar aan ligt! Naja ik wacht 1800 wel af! Thanks voor jullie reacties en tot na de jb!
|
|
|||
|
|||
98% schiet al op!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
In afwachting van de jb zijn we aan het restoren naar 6.1...
|
|||
|
|||
wat ik niet snap is dat ik op itunes lees; er is nieuwe software update (versie 6.0.1)
6.1 is toch recent versie, is mijn itunes niet goed? |
|
||||
|
||||
6.1 is idd de nieuwste firmware...
Check je iTunes op updates van iTunes... |
|
||||
|
||||
Was dit al bekend?:
Surf naar de evasi0n.com site en voer het volgende in in de adresbar: javascript:var date=new Date(rough);alert(date); Druk op enter en zie releasedatum tevoorschijn komen. |
|
|||
|
|||
bij mij blijft de site hangen op effe wachten
|
|
|||
|
|||
het zegt dat dit nieuwste versie is (11.0.1). Het moet toch ergens fout zitten maar waar. Ik ga ff FAQ doorlezen
|
|
|||
|
|||
Min of meer Maar ik heb weer eens onnodig ingewikkeld gedaan door de Posix Epoch te gebruiken
Wie zegt dat 11.0.1 de laatste versie is van wat |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als de jailbraik uitkomt. Gaat cydia overbelast zijn denken jullie ? Want ik moet een belangrijk pakket downloaden en installeren namenlijk "Sam".
Ik vraag het omdat jullie meer ervaringen dan mij hebt. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Welke frisse firmware praat je hierover?
De restore 6.1? Waarom in DFU en dan installeren? Volstaat een reguliere update binnen Itunes niet? |
|
||||
|
||||
Dan zal ik liever wachten voor dat ik ga jailbraiken
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Denk dat bovenstaande denkt dat hij Itunes moet updaten ipv de iphone updaten middels Itunes ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 februari 2013 om 15:02 ---------- We geven een seintje als we klaar zijn |
|
|||
|
|||
|
Labels |
boot logo, evasi0n, iphone 4s, jailbreak, jailbreak ios 6.1, upgraden |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware - Jailbreak | Fmkk | Jailbreak | 0 | 15-04-11 11:43 |
|
|