Geen Cydia na jailbreak 6.0.1 iPhone4 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, heb net mijn iPhone4 geupgrade naar 6.0.1 via iTunes. Al mijn apps ed staan er mooi terug op. Nu jailbreak ik via redsn0w 0.9.15b3 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Cydia na jailbreak 6.0.1 iPhone4
Hey,
heb net mijn iPhone4 geupgrade naar 6.0.1 via iTunes. Al mijn apps ed staan er mooi terug op. Nu jailbreak ik via redsn0w 0.9.15b3 met de optie install Cydia aangevinkt. Dat lukt perfect. Daarna tethered opstarten waarin ik verwijs naar IPSW iPhone3,1_6.0_10A403_Restore Opstarten lukt, mijn gejailbreakte apps werken, maar ik krijg geen Cydia te zien!!!! Heb geprobeerd om opnieuw te jailbreaken en op te starten met virusscanner af, zelfde resultaat, geen Cydia. De tethered boot lukt wel degelijk, maar ik krijg geen Cydia te zien! Kan iemand mij helpen aub? Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb net persies het zelfde meegemaakt!!!
maar dan met me iPod Touch 4G wat kunnen we hier aan doen??? |
|
|||
|
|||
heb hem nu in 5.1.1 terug gezet en dan lukt het wel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone4 gejailbreaked maar geen cydia? | dotje1 | Jailbreak | 4 | 10-05-11 22:42 |
iPhone: Iphone4: Unlock & jailbreak is er maar geen activatie :( | Seppe | Jailbreak | 0 | 04-08-10 21:53 |
iPhone: na jailbreak geen cydia te vinden | bpatje | Jailbreak | 1 | 24-07-10 22:07 |
iPhone: Jailbreak maar geen Cydia | Theoted | Jailbreak | 7 | 01-12-08 10:06 |
|
|