iPhone 4 na jailbreak boot probleem discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb na jailbreak toch regelmatig last met booten , appeltje blijft in het scherm staan,na een tijdje ***** met de home+power knop komt het op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 na jailbreak boot probleem
Heb na jailbreak toch regelmatig last met booten , appeltje blijft in het scherm staan,na een tijdje ***** met de home+power knop komt het op een gegeven moment wel goed maar toch zeer lastig,heb meerdere keren alles verwijderd en opnieuw erop gezet maar blijf het houden,zijn er meer met dit probleem ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gooi 'm in DFU, herstellen, jailbreaken, reservekopie terug... Zo nodig geen reservekopie terugzetten om te kijken of dit het fixt.
Gaat dit over je iPhone of iPad? |
|
||||
|
||||
Meer mensen hebben hier last van, ik had het ook met mijn 4S. pod2g omschreef het op twitter als een "random boot problem", dat het lastig is te lokaliseren. Ze zijn ervan op de hoogte maar wanneer de fix komt is nog niet bekend.
|
|||
|
|||
Gaat over mijn iPhone,ik las het net ook al op Twitter ,herstellen heb ik al 3 keer gedaan zonder resultaten , er zijn er zo veel die het hebben ik wacht het maar even af dan.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 februari 2013 om 19:41 ---------- @pod2g: for the Weather bug, a package in Cydia will be updated, for the long boot, the untether package will be updated. Laatst gewijzigd door bolliee; 05-02-13 om 20:41. |
|
|||
|
|||
Als je iPhone vast zit met booten (dus apple logo zichtbaar) doe het volgende:
Houdt de sleep en home knop in tot het logo uit gaat en laat niet los totdat de iPhone weer aan gaat. Hij zal nu gewoon booten. Werkte bij mij |
|
|||
|
|||
Ik had het zelfde probleem. Heb SBsettings verwijdert en nu start hij weer normaal.
|
|
||||
|
||||
Reboot probleem
Zijn er meer mensen die kunnen bevestigen dat sbsettings verwijderen helpt ?
|
|
|||
|
|||
Dit gaat bij mij ook niet op,ik moet hem aan de stroom hangen en dan aan de gang met Home Sleep button meerdere keren .
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 na jailbreak altijd just boot? | loccos | Jailbreak | 2 | 29-04-12 12:08 |
iPod touch: Ipod boot gewoon tijdens jailbreak | wannesdg | Jailbreak | 22 | 04-01-12 20:15 |
Iphone 3g raar boot probleem | flash1982 | iPhone algemeen | 0 | 24-01-11 19:42 |
iPhone 3GS: iPhone 3Gs boot probleem maar was unlocked - wat te doen | vdbergen | Unlock | 3 | 06-10-10 23:55 |
Single user boot probleem | brofi | iPhone algemeen | 9 | 17-12-07 22:57 |
|
|