Evasi0n 6.1 blijft hangen bij boot discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik had een half uurtje geleden mijn iPhone (untethered) gejailbreakt en heb geprobeerd iets te installeren van Cydia, toen moest ik mijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Evasi0n 6.1 blijft hangen bij boot
Hallo iedereen,
Ik had een half uurtje geleden mijn iPhone (untethered) gejailbreakt en heb geprobeerd iets te installeren van Cydia, toen moest ik mijn iPhone restarten en toen bleef mijn iPhone hangen op het Apple logo. Ik heb mijn iPhone toen forced gerestart, toen startte 'ie op maar zonder de Cydia add-on! Heeft iemand een oplossing? Bij voorbaat dank! - Mike |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou herstellen en opnieuw jailbreaken. Voortaan oppassen met tweaks waar niet bij is weergegeven dat het met 6.1 compatible is.
|
|
||||
|
||||
Installeer winterboard...
|
|
||||
|
||||
En hoe wilt de gemiddelde gebruiker dat doen zonder Cydia??
|
|
|||
|
|||
bij mij werkte alles goed. geen enkel probleem hier.
op 5 minuutjes alles in orde. |
|
|||
|
|||
Is ook een bekend fenomeen blijkbaar is er al een fix voor op cydia, voor die lange boots.
Maar dan moet je er natuurlijk wel opgeraken
|
|||
|
|||
en hoe heet die fix dan wel....
gr. henk
|
||||
|
||||
Fix in Cydia heet evasi0n 6.0-6.1 untheter en UiKit Tools.
Inmiddels is evasi0n 1.1 ook uit waarmee je direct een verse 6.1 zonder problemen van een jailbreak kan voorzien.
|
|||
|
|||
super thanks
|
|
|||
|
|||
Zowel evasi0n 6.0-6.1 untheter en UiKit Tools opnieuw geïnstalleerd.
Heeft niks geholpen, weer app crashed nog steeds. |
|
|||
|
|||
Nope, niks nada, alleen nog cydia.
|
|
|||
|
|||
Als je iPhone blijft hangen bij boot loopt ie waarschijnlijk vast op een cydia app. Reboot je iPhone met home + power knop voor 8 sec zodat ie opnieuw opstart. Houd meteen daarna de volume up knop ingedrukt. Op deze manier skit hij alle jailbreak apps at startup en start hij normaal op.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Er moest staan "skipt". Slikt zou ook nergens op slaan.
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk ligt het aan een tweak, niet een app
|
Labels |
evasi0n, ios 6.1, iphone 4s, untetherd jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone 4 tethered boot blijft hangen bij waiting for iphone 4 | roberdino | Jailbreak | 3 | 19-06-12 01:24 |
Ipad 3G start niet meer en blijft in boot hangen | simplystefan | iPad algemeen | 13 | 16-08-10 01:37 |
Iphone 3GS boot blijft hangen | thalee86 | iPhone algemeen | 6 | 03-11-09 01:00 |
scherm blijft hang bij boot loge: mogelijke oplossing | peter1234 | iPhone algemeen | 0 | 31-03-09 20:55 |
|
|