Iphone krijgt geen notificaties meer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg sinds de JB van Evasion voor Iphone 4s 6.1 geen notificaties meer als ik hem zeg maar vergrendeld heb. Volgens mij zijn het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone krijgt geen notificaties meer
Ik krijg sinds de JB van Evasion voor Iphone 4s 6.1 geen notificaties meer als ik hem zeg maar vergrendeld heb. Volgens mij zijn het alleen twitterberichten. Hoe kan ik dit oplossen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk heeft je toestel een simlock en heb je hem unlocked met Ultrasn0w. Dat betekend dat je toestel dus niet officieel is geactiveerd via iTunes en je dus geen toegang hebt tot de push service van Apple. Via SAM kun je je toestel op de juiste manier activeren met een faked carrier en zullen je push notificaties weer werken. SAM kun je downloaden door repo.bingner.com toe te voegen in Cydia en SAM te downloaden. Hoe je verder SAM moet gebruiken kun je googlen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
SAM werkt nog ja. Naast dat ik SAM gebruik om mijn SAM activation ticket te restoren activeer ik er daarna mijn push notificaties mee.
|
|
||||
|
||||
D'r blijken idd. nogal wat problemen met de notificaties op 6.1...
Dan wel...dan weer niet... Meestal betreft het push notificaties van apps...(facebook...twitter...ed...) Winterboard zou hier voor iets tussen zitten en Saurik is d'r van op de hoogte...
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen mail notificaties meer sinds update iOS 5.1.1 | iMarvin. | iPhone algemeen | 3 | 07-06-12 23:54 |
iPhone met iOs 4.0 geeft geen push notificaties voor ebuddy meer | Raikonen1 | iPhone algemeen | 7 | 05-07-10 09:20 |
|
|