Evasi0n update in cydia discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op verschillende andere sites (en op het account van de evad3rs) gelezen dat de updates voor de evasi0n jb op cydia verschijnen, zodat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Evasi0n update in cydia
Ik heb op verschillende andere sites (en op het account van de evad3rs) gelezen dat de updates voor de evasi0n jb op cydia verschijnen, zodat je je iDevice niet de hele tijd hoeft te restoren en opnieuw te jailbreaken. Maar hoe vaak ik ook op ververs druk, ik krijg geen update in cydia?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ga naar de zoek-optie in Cydia en typ in: "evasi0n".
Hier zou de desbetreffende update bij moeten staan. |
|
|||
|
|||
Dit had ik al geprobeerd, dan krijg ik alleen de untether update te zien
|
|
||||
|
||||
"evasion 6.0-6.1 Untether" is de evasi0n jailbreak. Die moet je updaten om de jailbreak te updaten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Welke versie is aangegeven als je op die bundel klikt?
0.3-1 is de nieuwste. Edit: Klik erop, scroll daarna naar onderen tot je ziet "Installed Package" |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: evasi0n crasht | Sentenis | Jailbreak | 4 | 07-02-13 00:16 |
iPhone: Evasi0n en de weather.app | ballegooier | Jailbreak | 3 | 05-02-13 13:34 |
Waarschuwing update mobile Substrate update in Cydia.. | Wally© | iPhone algemeen | 11 | 22-04-12 11:08 |
iPhone: Cydia en Cydia apps weg na update | Gido88 | Jailbreak | 6 | 01-10-09 23:03 |
|
|