Downgraden zonder jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allen, Zou iemand mij kunnen helpen met het volgende: Ik heb een Iphone 4S 16 GB gekocht die NOOIT gejailbreakt is,die loopt op firmware ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Downgraden zonder jailbreak
Hoi allen,
Zou iemand mij kunnen helpen met het volgende: Ik heb een Iphone 4S 16 GB gekocht die NOOIT gejailbreakt is,die loopt op firmware 6.1.3.Nu wil ik graag een jailbreak toepassen. Is het mogelijk een ongejailbreakte 4S te downgraden naar 6.1.2? (heb namelijk het geduld niet om nog te wachten op de volgende jailbreak) bij voorbaat dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kan niet. Enkel 4 / 3gs en iPod touch 4g. De rest heeft een te nieuwe processor die te goed beveiligd is tegen downgrades
|
|
|||
|
|||
Jammer!..in ieder geval bedankt voor de snelle reactie
|
|
|||
|
|||
Jailbreak heeft niks te maken met downgraden
dus al had je je ios 6.1.3 gejailbreakt (dat nu niet kan) zou je alsnog niet kunnen downgraden |
|
||||
|
||||
OP wilde jailbreaken. Omdat er geen jailbreak is voor 6.1.3 wilde OP downgraden. Daarom hebben ze wel met elkaar te maken. Maar omdat ook downgraden niet kan, zal OP geduld moeten hebben.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone's zonder shsh downgraden | ad9007i | iPhone algemeen | 7 | 16-04-13 13:48 |
iPhone: Downgraden iPhone zonder Jailbreak | Robinsky | Jailbreak | 0 | 15-09-10 18:01 |
iPhone: 3G downgraden, maar zonder jailbreak | arjandeg | Jailbreak | 4 | 15-08-10 12:32 |
baseband downgraden zonder wi-fi | -kriis | Unlock [archief] | 13 | 06-03-08 13:02 |
Unlocken ZONDER downgraden? | DutchVince | Archief | 9 | 18-10-07 20:27 |
|
|