Cydia is weg discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Ik heb mijn ipad 3 gejailbreakt via evasion. Ik had iets verwijdert wat ik eerder had gedownload COLOR KEYBOARD ofzo. Na het verwijderen was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia is weg
Hey
Ik heb mijn ipad 3 gejailbreakt via evasion. Ik had iets verwijdert wat ik eerder had gedownload COLOR KEYBOARD ofzo. Na het verwijderen was mijn cydia icoon weg. Ik heb de ipad opnieuw aan de computer aangesloten en gewoon opnieuw op jailbreak via evasion geklikt. Er stond dat de jailbreak was voltooid maar er was nog steeds geen cydia icoon Kan iemand mij helpen hoe ik cydia terug krijg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen jailbreak- of unlockvragen, of is dit iets anders ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar JB forum
|
||||
|
||||
Kijk eens via iFunbox of een soortgelijk programma of je nog in het bestand systeem kan komen, zo kun je gelijk zien of de jailbreak er nog op zit.
Misschien heb je Cydia per ongeluk verborgen? Kun je Cydia ook niet meer opstarten via Spotlight? |
|
||||
|
||||
Heb je al een harde reset geprobeerd? Klik vraagteken voor uitleg.
|
|
|||
|
|||
Een ifile staat cydia wel nog
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Installeer een app uit de App Store en kijk of dat (evt. na een harde reset) je probleem oplost.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 april 2013 om 08:05 ---------- Als ik op cydia.app klik krijg ik de talen die er zijn en als ik daar op klik krijg ik een tekst document |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat is op zich goed nieuws want dat betekent dat het Cydia package nog aanwezig is. Nu doen wat @Bubbly in zijn plaatje toont (en wat ik al eerder geschreven heb).
|
|
|||
|
|||
Nee dan staat het er niet bij
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je via een Secure Shell (SSH) een verbinding kan maken en je hebt toegang tot een terminal dan probeer het onderstaande shell commando: Code:
sudo apt-get install cydia Ik weet niet welke SSH programma's er zijn voor Windows met een terminal. Daar gaat iemand anders je moeten adviseren. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 16-04-13 om 00:12. Reden: Syntax |
|
||||
|
||||
Citaat:
Download PuTTY - a free SSH and telnet client for Windows |
|
||||
|
||||
iCleaner raad ik van harte af.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Cydia icoon weg. | aydhayeth | Jailbreak | 6 | 25-07-11 23:17 |
iPhone: Cydia is weg | longlexx | Jailbreak | 5 | 17-07-10 20:45 |
iPhone: Cydia en Cydia apps weg na update | Gido88 | Jailbreak | 6 | 01-10-09 23:03 |
cydia valt weg? | bunne | Jailbreak apps en thema's | 4 | 23-03-09 17:25 |
Cydia valt weg.... | mvp | Jailbreak apps en thema's | 9 | 19-03-09 14:49 |
|
|