Jailbreak Iphone 4 nog mogelijk? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door stammie11 Ik geraak niet op stap 15 want dan krijg ik de foutmelding die ik eerder al zei.. Stap 15 werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
had ik dus al gelezen maar heb herstel gedaan van iPhone via iTunes dus dit zou ook moeten opgelost zijn, of wil dit ook zeggen dat mijn laptop niet via Wi-Fi mag verbonden zijn :s
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok, zou ik ook al raar gevonden hebben dus..
Ik denk dat ik maar beter opgeef en dus wacht op de update zoals ik al gelezen heb.. Ik volg alle stappen zoals beschreven staat maar ik kan dus niet verder dan stap 14 geraken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jailbreak iOS 6.1.3 With Sn0wbreeze 2.9.14 [How-To Tutorial] | Redmond Pie |
|
|||
|
|||
Ik ben bij mijn laatste poging blijkbaar erdoor geraak via Redsn0w
Weet niet wat ik anders zou gedaan hebben maar hij is bezig, haha Ik hoop dat ik het vlug afgerond krijg dat ik verder kan ontdekken Je bent alvast hartelijk bedankt.. Enkel nu nog de just boot uitvoeren.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oh nee, hier ben ik weer
Ik heb winterboard geinstalleerd, maar nu geraak ik niet meer in jailbreak.. Ik kom dus terug in gwn iOS en kan nu ook safari niet meer gebruiken.. Moet ik terug herstellen en dan vanaf 0 opnieuw beginnen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat was dus ook mijn idee, maar werkt dus niet :s
|
|
|||
|
|||
Wat werkt niet?
|
|
|||
|
|||
hallo,
ik heb net 3 x geprobeerd om met mijn iphone 3GS te jailbreaken met ios 6.1.3 maar nu krijg ik elke keer dit: ik krijg nadat ie first stage en second stage heeft geupload dit: Missing Keys.plist data fot this build: Device: iPhone3GS ECID: 2533393546510 Build: iPhone2,1_6.1.3_10B329 weet iemand wat ik hier aan kan doen of wat ik fout doe? greetzzz Nick |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
rebooten via Redsn0w.. ik heb het dan op de just boot functie..
Btw, ik had de semi-tethered functie al geinstalleerd in clydia en dit werkte dus.. Ik snap niet wat er fout ging |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
oke dankjee
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
whaha ik denk dat ik het wel verkeerd heb gedaan nu ik moest ben nu bezig om me iphone te restoren en kans dat dus nu alles weg is (vind ik niet zo'n ramp word ie alleen maar sneller) ik had op custom IPSW gedrukt is blijkbaar verkeerd met ios 6.0 naja ik kijk nog ff verder bij deze draad dan
|
Labels |
iphone4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 van 4.2.1 naar 5.1.1 nog mogelijk? | MiDe74 | iPhone algemeen | 9 | 02-10-12 00:30 |
iPhone 3G: Dummie in nood!! jailbreak/unlock 2.2.1 nu (okt 2010) nog mogelijk??? | wilwel | Unlock | 5 | 14-10-10 20:10 |
officiele tmobile unlock nog mogelijk na jailbreak? | jpingen | Odido (T-Mobile) | 9 | 10-08-08 12:02 |
|
|