Jailbreak Iphone 4 nog mogelijk? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Gebruik de handleiding in bericht #19 dan kan het eigenlijk niet mis gaan...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gebruik de handleiding in bericht #19 dan kan het eigenlijk niet mis gaan
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hoe kan ik zien welke filmere in nodig heb voor de 4s 32 gig?
iClarified - iPhone - Where To Download iPhone Firmware Files From |
|
|||
|
|||
Voor de iPhone 4S werkt alleen firmware 6.1.3. Andere firmwares kan je niet meer gebruiken. Als je een update/herstel doet met iTunes heb je automatisch de juiste firmware versie (6.1.3) voor de iPhone 4S.
|
|
|||
|
|||
oke thanx voor de info , eerst nog wat lezen en dan aan de slag, als het gelukt is laat ik het natuurlijk even weten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is de juiste
|
|
|||
|
|||
nog een vraag als het mag, Moet ik de nieuwe software via iTunes doen dit heb ik begrepen maar moet dat bij reservekopieën doen of bij iphone herstelen zo dat de nieuwe software word ingeladen
Mvg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor een herstel naar iOS 6.1.3 is dat niet nodig. Je kan ook gewoon op "Herstel" klikken. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Beste tomtomclub, wat wil je precies doen?
|
|
|||
|
|||
jailbreaken en xbmc runnen meer niet en wat betern apps
|
|
||||
|
||||
Een iPhone 4S die eenmaal op 6.1.3 zit kun je niet meer jailbreaken en ook niet downgraden naar 6.1.2.
Helaas. |
|
|||
|
|||
nooit meer ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
aha na de bouwvak gooi ik hem van een flatgebouw en dan weer een verse met de oude software, lol
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat houdt dit in dan ? ik merk geen verschil aan mijn Jailbreak op 6.1.3 buiten dat hij geboot moet worden met 6.0 maar dat komt sporadisch voor aangezien hij elke avond aan de lader hangt. Grtzz |
Labels |
iphone4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 van 4.2.1 naar 5.1.1 nog mogelijk? | MiDe74 | iPhone algemeen | 9 | 02-10-12 00:30 |
iPhone 3G: Dummie in nood!! jailbreak/unlock 2.2.1 nu (okt 2010) nog mogelijk??? | wilwel | Unlock | 5 | 14-10-10 20:10 |
officiele tmobile unlock nog mogelijk na jailbreak? | jpingen | Odido (T-Mobile) | 9 | 10-08-08 12:02 |
|
|