Lockscreen notifications discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien ik op dit moment het qlocktwo lockscreen gebruik ( A beautiful verbal clock for your Lock screen ) en ik niet wil dat al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lockscreen notifications
Aangezien ik op dit moment het qlocktwo lockscreen gebruik (A beautiful verbal clock for your Lock screen) en ik niet wil dat al mijn notifications 'voor' mijn klok staan ben ik op zoek naar een tweak waarmee ik in kan stellen dat mijn notifications (bijv) onderin beeld komen (dus niet voor de klok) met daarbij weer het rode meldingen-icoontje.
Maw: dat ik dus onderin het whatsapp logo (liefst klein) zie met daarin bijv een rondje met (noem wat) 6 meldingen. Zonder dat mn lockscreen vol staat. Heb het nodige getest maar ik kan maar niet vinden wat ik zoek. Iemand tips? Verwachtingen; - locatie van notifications op lockscreen (dus onderin) - formaat meldingen (klein) - meldingen bundelen (bijv. 7 whatsapp meldingen en 6 mail) Wie oh wie... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien is Notifier+ iets voor u?
|
|
|||
|
|||
Gebruik ik al.
Zoek (maar twijfel of het bestaat) echt icoontjes met meldingen onder in beeld. Maar thanks! |
|
||||
|
||||
Icoontjes: geen flauw idee.
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ga er naar kijken.. Dank!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Korte video steeds herhalen in lockscreen (bewegende achtergrond in lockscreen) | Dbrown | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-09-12 23:41 |
Push notifications | hans407 | iPhone algemeen | 1 | 16-05-11 20:17 |
iPhone: push notifications | rolandje0 | Jailbreak | 2 | 23-02-11 19:59 |
Wi-Fi en push-notifications | Doblie | Wi-Fi | 0 | 26-06-10 12:29 |
push notifications | KBooy | iPhone algemeen | 4 | 06-05-10 15:36 |
|
|