//

De Gemiddelde Jailbreaker

De Gemiddelde Jailbreaker discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lijkt me leuk als wij dit ook doen om de gemiddelde uit Benelux afkomstige (iCulture-bezoekende) jailbreaker in beeld te brengen. Is hier interesse voor? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-05-13, 19:45
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard De Gemiddelde Jailbreaker

Het lijkt me leuk als wij dit ook doen om de gemiddelde uit Benelux afkomstige (iCulture-bezoekende) jailbreaker in beeld te brengen. Is hier interesse voor?

Let op: dit onderzoek is gebaseerd op een sample van plusminus 365 jailbreakers op het /r/jailbreak (subreddit; een forum op Reddit) en is dus niet automatisch representatief voor de gehele jailbreak bevolking van circa 20 miljoen (afgaande op en vanaf de laatst gepubliceerde cijfers door Saurik).









Bron: Who Is The Average Jailbreaker ? ? Jailbreak iPhone 4S - iOS 5.0.1 Untethered Jailbreak iJailbreakNow

Laatst gewijzigd door Bubbly; 26-05-13 om 17:00.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-05-13, 19:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Het lijkt me leuk als wij dit ook doen om de gemiddelde Nederlandse (iCulture-bezoekende) jailbreaker in picture te brengen. Is hier interesse voor?
Als Belg heb ik daar uiteraard geen interesse in. Als het over de iCulture bezoekers in het algemeen zou gaan, zonder specifieke nationaliteit, dan eventueel wel.
  #3  
Oud 26-05-13, 16:59
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Gefixt naar Benelux
Reageren

Labels
gemiddeld, gemiddelde jailbreaker, jailbreak, yay



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jailbreaker gezocht regio Den Bosch. Alor Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 14-01-13 21:53
wat is jouw gemiddelde internet snelheid simlockvrij Vodafone 14 15-02-12 11:11
Iphone 3G S Jailbreaker Raxious iPhone algemeen 0 20-06-09 19:03
Alsjeblieft help me om jailbreaker te installeren alo-b Unlock [archief] 20 17-12-07 07:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.