De Gemiddelde Jailbreaker discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lijkt me leuk als wij dit ook doen om de gemiddelde uit Benelux afkomstige (iCulture-bezoekende) jailbreaker in beeld te brengen. Is hier interesse voor? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De Gemiddelde Jailbreaker
Het lijkt me leuk als wij dit ook doen om de gemiddelde uit Benelux afkomstige (iCulture-bezoekende) jailbreaker in beeld te brengen. Is hier interesse voor?
Let op: dit onderzoek is gebaseerd op een sample van plusminus 365 jailbreakers op het /r/jailbreak (subreddit; een forum op Reddit) en is dus niet automatisch representatief voor de gehele jailbreak bevolking van circa 20 miljoen (afgaande op en vanaf de laatst gepubliceerde cijfers door Saurik). Bron: Who Is The Average Jailbreaker ? ? Jailbreak iPhone 4S - iOS 5.0.1 Untethered Jailbreak iJailbreakNow Laatst gewijzigd door Bubbly; 26-05-13 om 17:00. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als Belg heb ik daar uiteraard geen interesse in. Als het over de iCulture bezoekers in het algemeen zou gaan, zonder specifieke nationaliteit, dan eventueel wel.
|
|
||||
|
||||
Gefixt naar Benelux
|
Labels |
gemiddeld, gemiddelde jailbreaker, jailbreak, yay |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreaker gezocht regio Den Bosch. | Alor | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 14-01-13 21:53 |
wat is jouw gemiddelde internet snelheid | simlockvrij | Vodafone | 14 | 15-02-12 11:11 |
Iphone 3G S Jailbreaker | Raxious | iPhone algemeen | 0 | 20-06-09 19:03 |
Alsjeblieft help me om jailbreaker te installeren | alo-b | Unlock [archief] | 20 | 17-12-07 07:29 |
|
|