4S Activeren zonder simkaart discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenmiddag, Ik heb een geresette I-Phone 4s. Dus moet opnieuw door de activatie heen. Maar heb de originele simkaart niet meer. Als ik hierdoorheen ben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4S Activeren zonder simkaart
Goedenmiddag,
Ik heb een geresette I-Phone 4s. Dus moet opnieuw door de activatie heen. Maar heb de originele simkaart niet meer. Als ik hierdoorheen ben heb ik een programma om het te unlocken. Weten jullie hoe ik door de activatie heenkom? Groeten John |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
er zijn geen programma's om te unlocken voor de 4s, je hebt alleen de imeiunlock en een simposer.
programma's om te unlocken zijn oplichting. |
|
|||
|
|||
Hij heeft t ook niet over unlocken maar over activeren, gewoon een simkaart er in stoppen voor dat je aan de optie komt om je backup terug te zetten, niets gevaarlijks aan.
Je moet alleen wel een macro sim hebben. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
jaha, simkaart in de foon stoppen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
maar hoe kan ik de telefoon nu activeren zonder bijbehorende simkaart dan?
iemand suggesties? Groeten John |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4 activeren zonder simkaart? | ergoboy | iPhone algemeen | 4 | 19-03-13 22:44 |
iPhone 4S activeren zonder simkaart | Naoual | iPhone algemeen | 7 | 24-02-13 22:27 |
iPhone 4: Activeren zonder simkaart | volkarnhem | Unlock | 10 | 30-10-12 19:13 |
Iphone 3 GS activeren zonder orginele simkaart | Martijn23 | iPhone algemeen | 23 | 24-03-12 00:13 |
iPhone activeren zonder O2 simkaart | duncanjb90 | iPhone algemeen | 1 | 26-10-09 09:57 |
|
|