al mijn apps verloren door cydia discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Deze ochtend heb ik NCSettings uit cydia gedownload maar na dat ik mij springboard hertstartte zag ik geen enkele app meer op mijn ipod ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
al mijn apps verloren door cydia
Hallo,
Deze ochtend heb ik NCSettings uit cydia gedownload maar na dat ik mij springboard hertstartte zag ik geen enkele app meer op mijn ipod touch 4g. Maar bij de info van mijn ipod stond dat er nog 2,7 gb vrij was, net hetzelfde bedrag als toen ik al mijn apps nog had. Ik heb een semi-tethered jailbreak met redsn0w op mijn ipod touch 4g 8gb alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voer eens een tethered boot uit met Redsn0w ("Just Boot").
|
|
|||
|
|||
Heb ik net gedaan, het is niet gelukt...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja zeker! eerst ios 6.0 bestand voor mijn ipod aangeklikt bij select IPSW en dan just boot gevolgd door dfu mode..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een vraagje? Waarom dump jij eigenlijk al jouw vragen over een jailbreak in het forum "iPhone Algemeen"? Er is toch een speciaal Jailbreak Forum voor dit soort vragen. EDIT: Ik zie dat de moderatoren jouw topic naar het juiste forum verplaatst hebben. |
|
|||
|
|||
Ja sorry hoor, ik heb dit forum lang niet meer gebruikt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Gaan mijn bestanden verloren bij een upgrade | Jabir_A | Jailbreak | 3 | 17-08-11 16:18 |
Krijg maandag mijn Iphone 4 en welke apps moet ik erop zetten (cydia en appstore) | Freddy-Kruger | iPhone Apps | 0 | 26-08-10 03:16 |
Waar zijn mijn Cydia Apps? | Moto | Jailbreak apps en thema's | 1 | 28-01-10 15:52 |
Jailbreaken en Unlocken, gaan mijn bestanden verloren? | iPhone3G-er | Archief | 1 | 11-07-09 13:19 |
|
|